Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Лотус, Върджин и Испания Рейсинг за квалификацията си в Китай

Лотус, Върджин и Испания Рейсинг за квалификацията си в Китай

33
0
Нараин Картикеян

Пилотите на трите най-малки отбора във Формула 1 отпаднаха още след първата част на квалификацията за Гран при на Китай. Всеки от тях по отделно обаче отчете позитивите и негативите от представянето си на пистата до Шанхай.

Хейки Ковалайнен (19-и):

– Много съм щастлив от лично моя гледна точка. Изчаках до последния възможен момент и се прехвърлих само на една серия, поставяйки се така под напрежение, но пък се справих и минах под 1:38 мин. След третата свободна сесия бяхме наясно, че ни предстои трудна квалификация, защото по-ниските температури определено влияят на колата. В такива условия се налага да се трудим повече, за да загреем гумите.

Ярно Трули (20-и):

– Още по радиото казах, че според мен извлякох максимума от автомобила. Все още се мъча да намеря оптимален баланс, но малко по малко напредваме, така че продължаваме да си вършим работата както и досега.

Тимо Глок (22-и):

– Като цяло по-добър ден от вчера, поне успяхме да си довършим програмата. При първото излизане в квалификацията обаче имах грижи със загряването на гумите, а във второто направо не работеха. Това ме навежда на мисълта, че извършените между свободната тренировка и квалификацията промени не бяха за добро. Може би бяхме прекалено консервативни, но кой знае? Това може да ни помогне в състезанието.

Жером Дамброзио (21-и):

– Много съм щастлив. Все още правя прогрес и макар да имам много да уча, вървя в правилната посока. Това е най-важно за мен в момента. Все още сме в началото и ми предстои сериозен път. Но начинът, по който се трудя, както и целият отбор, е на ниво и резултатите показват, че вървим в правилната посока.

Нараин Картикеян (24-и):

– Денят започна добре, колата вървеше чудесно в последната свободна сесия. Мисля, че можех да съм още по-бърз. Автомобилът ни е значително по-добър и вече не би трябвало да имаме грижи в квалификациите. Целта ни сега е да скъсим разликата с Върджин. Определено са ми нужни повече обиколки, а сега ще се постарая да завърша надпреварата.

Витантонио Лиуци 23-и):

– Можеше да извлечем повече от втория комплект гуми, но реакцията им в бързия тур бе странна – предната част се дестабилизира. Не използвахме всички налични нови компоненти, а скъсихме дистанцията с Върджин, което е положително. Сега ще натискаме здраво за Турция, а междувременно съм убеден, че ще поставим Върджин под по-голямо напрежение, отколкото в Малайзия.