Състезателният Макларън МР4-12С GT3 вече направи и първия си официален тест на писта.
Моделът, който е разработен от Макларън съвместно с тима на CRS Racing, има изцяло карбоново купе с ревизирани аеродинамични елементи и масивно задно крило. Въздухозаборниците отпред пък вече са още по-масивни.
Макларън разбира се не желаят да оповестят точните спецификации на ревизирания 3,8-литров V8 туин-турбо мотор на колата, който при тази версия е съчетан с нова трансмисия на Рикардо с планки зад волана, с която смяната на предавки ще става изключително бързо.
Спирачните апарати на състезателния МР4-12С са на компанията Акебоно, а системата за контрол на окачването е препрограмирана за състезателен режим.
Същевременно екипът на Макларън GT подписа договор с 26-годишния португалски пилот Алваро Паренте, който е първият от общо шестимата пилоти, които ще станат част от отбора тази година.
Видео от първия пистов тест на Макларън MP4-12C GT3 може да видите тук.