Още една медийна битка между автопроизводители се разрази тези дни.
Този път тя е между Нисан и Порше, въпреки, че БМВ и Ауди също са намесени.
Става въпрос за това, че Нисан пуснаха своя рекламна кампания, на която моделът 370 Z има на страничните си врати емблеми на трите немски марки, а до тях седят чертички, изобразяващи всеки един от пътите, когато той е побеждавал представител на дадената марка. Естествено тук се визират най-вече битките между марките на легендарното трасе Нюрбургринг Нордшлайфе.
Със същите окраски бяха оборудвани и няколко от автомобилите на Нисан, които се появиха на Фестивала на скоростта в Гудууд тази година.
Порше обаче заплашиха, че ще съдят Нисан, ако не махнат тяхното лого, тъй като то е запазена марка. Единственото, което направиха Нисан обаче бе да заменят емблемата с думата Порше.
Почти сигурно е, че това не е краят на сагата и в скоро време можем да очакваме продължение, може би и под формата на контраатака от страна на Порше.