От Макларън оповестиха, че мрежата им от дилърски центрове ще включва общо 35 шоурума в 19 страни до края на другата година.
Те ще трябва да помогнат на компанията да осъществи целта си, която е по 4000 продадени бройки от модела МР4-12С на година.
12 от държавите ще са в Европа, а 8 ще са в Северна Америка. Макларън обаче не смятат да спират дотук и планират да увеличат дилърските си центрове до поне 70. Същевременно марката иска поне 23 центъра да са открити до пускането на МР4-12С на пазара, което ще се осъществи през юли.
„Ще развием също и глобална мрежа, която има по-малко разпространители, отколкото при нашите конкуренти“, обясни мениджърът на Макларън Аутомотив – Антъни Шериф.
Дебютът на новия сериен Макларън ще се състои по време на фестивала на скоростта в Гудууд.