След като Заубер и Ферари решиха да премахнат системата за обдухване на задното крило по време на Гран при на Монако, то нещата може отново да се променят в Турция.
Интересно бе, че докато от Скудерията признаха, че са махнали своя вариант на системата, тъй като не смятат, че ще е ефективeн, то Петер Заубер каза, те са направили това от съображения за безопасност.
„Исках моите пилоти да имат и двете си ръце на волана, докато карат в тунела“ – казва швейцарецът пред немското издание „Ауто Мотор унд Шпорт“. „Откакто Карл Вендлингер имаше инцидент през 1994 година, аз уважавам това място.“
Както и при Ферари, така и при Заубер блокирането на отвора за въздух не става с крак, както е при Макларън, а с ръка. И въпреки известната непрактичност от Скудерията планират отново да ползват специфичната технология и в Турция следващата седмица.
„Нашата система не работеше в Барселона, както искахме“ – потвърждава Стефано Доменикали. „Все още работим върху нейните настройки.“
Междувременно стана ясно, че от Ред Бул също планират да експериментират със системата в Турция.