Въпреки че Заубер имаха нов проблем с двигателите в Китай, то от Хинвил все още не са готови да обвинят Ферари за това.
След проблемите с прегряването от Бахрейн, отпадането на Фернандо Алонсо и дефектите при Заубер от Малайзия в Шанхай също имаше гръмнал двигател – отново за Алонсо, но по време на тренировките. В началото на Гран при на Китай обаче 2.4-литровият V8 на Педро де ла Роса го предаде и ветеранът отново не успя да завърши състезание.
„Екипът и пилотът направиха всичко правилно“ – коментира Петер Заубер за инцидента на Де ла Роса пред „Ауто Мотор унд Шпорт“.
Ферари не отбелязаха повредата в своя отчет след състезанието, докато Заубер казаха, че са имали „технически проблем„, като причината „все още предстои да бъде анализирана“.
Новият технически директор Джеймс Кий коментира: „Свързан е с двигателя, но не можем да кажем дали е специфичен проблем с двигателя, или е проблем, свързван с шасито.“
Що се отнася до неконкурентния С29, Кий призна: „Това е много добре направен автомобил, но има области, върху които трябва да се поработи.“