Начало Автомобилни новини Силното на Chevrolet представяне през март

Силното на Chevrolet представяне през март

78
0

• Увеличение от 14 процента на продажбите на Chevrolet Europe през първото тримесечие

• През първото тримесечие пазарният дял на Chevrolet се покачи до 2.3 процента в общоевропейски мащаб

• Chevrolet запазва позицията си на водеща вносна автомобилна марка на пазара в Русия

• Силен финал на първото тримесечие със скок на продажбите през март с 24 процента

• Силно първо тримесечие на марката в България и най-висок общ пазарен дял

• Отличен старт на новия градски модел Spark

По предварителна информация през първото тримесечие на 2010 година, продажбите на марката Chevrolet в общоевропейски мащаб достигнаха 107 070 автомобила, което се равнява на пазарен дял oт 2.3 процента. Общото число на продажбите на Chevrolet отбеляза покачване с 14 процента или 12 748 автомобила в сравнение със същия период на миналата 2009 година (първо тримесечие на 2009 – 94 322 продажби, 2 процента пазарен дял). В сложната икономическа обстановка, марката Chevrolet успя да постигне покачване на пазарния си дял на 14 европейски пазара. През месец март Chevrolet реализира в Европа общо 44 610 автомобила, което е сериозен ръст в размер на 24 процента на фона на 35 854-те продажби, реализирани през месец март 2009 година.

През първото тримесечие на 2010 година, новорегистрираните автомобили с марката Chevrolet на пазара в Дания отбелязаха повече от трикратно увеличение (+366%), продажбите в Португалия и Гърция надхвърлиха двойния скок (+113, респективно +104 процента), резултатите на пазара в Турция се подобриха с 60 процента, продажбите в Испания се увеличиха с 68 процента, а тези във Великобритания отбелязаха покачване с 26 процента в сравнение с първите три месеца на предходната година. Значително подобрение на обема на продажбите бе постигнато и на пазарите в Холандия (+58%), Швейцария (+47%) и Австрия (+38%).

„Maрт беше много обещаващ месец за марката Chevrolet. Изцяло новият градски модел Chevrolet Spark вече е при нашите дилъри и ние вече виждаме неговото положително въздействие върху броя на продажбите„, сподели Уейн Бранън, президент и маркетингов директор на Chevrolet Europe. „Самоувереният дизайн на Spark в съчетание с неговия просторен интериор го прави изключително предложение по отношение на съчетанието от качества и цена”, допълва Бранън

През първото тримесечие на 2010 година, петте най-силни пазара за марката Chevrolet по отношение на обема на продажбите бяха този в Русия (20 539 автомобила), където общия автомобилен пазар отбеляза спад с 24 процента, в Италия (10 717 автомобила), Испания (6 455 автомобила), Германия (5 822 автомобила) и Великобритания (4 341 автомобила). Независимо от ефектите на икономическата криза, Chevrolet запазва позицията си на водеща вносна автомобилна марка в Русия с пазарен дял oт 7 процента.

В България след първото тримесечие на 2010, Chevrolet има пазарен дял от 5,64% в общия пазар, с продадени 232 броя. Cruze и Aveo са най-продаваните от гамата, като определено дават истинска стойност на своите клиенти. Chevrolet вече заема 8-ма позиция в генералното класиране по продажби в България, отчитайки най-висок общ пазарен дял откакто през 2005 г. марката бе лансирана на нашия пазар.

През първите три месеца на 2010 година, Chevrolet отбеляза общо 18 617 продадени автомобила в минисегмента (Spark), 17 281 автомобила в малкия клас (Aveo) и общо 25 825 продажби в компактния клас (Cruze и Lacetti).

Продажбите на европейската автомобилна индустрия през първото тримесечие на 2010 година отбелязаха покачване с 5 процента, достигайки 4 764 447 продадени автомобила, като само през месец март скокът бе с 9 процента, а продадените автомобили достигнаха 2 111 090 екземпляра.

Chevrolet е най-продаванета марка на General Motors, съставляваща почти 50 процента от общото число на продажбите на компанията в световен мащаб. Chevrolet продължава да бележи особено бърз ръст на развиващите се пазари по света. През 2010 година се очаква повече от 50 процента от световните продажби на марката Chevrolet да бъдат реализирани на пазарите извън САЩ.