Ред Бул биха подкрепили правило, което да позволява регулиране на окачването между квалификациите и надпреварите от Гран при.
От известно време има съмнения, че отборът от Милтън Кийнс разчита на своебразно активно окачване, което е в противовес с правилата. Няколко отбора подозират, че тимът на Ред Бул регулира клиренса на болида си RB6 между квалификациите и състезанията, като се говори, че това е постигнато посредством система, работеща със сгъстен газ.
Ако регламентът позволи единична корекция по окачването между квалификациите и състезанията, то ще се избегне необходимостта отборите да търсят начини за създаване на собствена версия на системата на Ред Бул. В същото време обаче подобно правило ще премахне и предимството на победителите от Малайзия, ако се окаже, че то е постигнато по честен път.
Шефът на тима Кристиан Хорнер коментира, че би подкрепил правило, позволяващо единични корекции по окачването: „Да, това би спестило средства.„
Има слухове, че от Макларън вече работят върху регулируемо окачване за Китай, като по този повод Хорнер добавя: „Ако Макларън отидат в Китай с нещо подобно, ние веднага ще подадем протест, защото това би било против правилата.“
„ФИА разгледа нашата кола в събота вечер и остана доволна. Те не откриха нищо нередно, защото няма нищо“ – категоричен е шефът на Ред Бул.