Ейдриън Нюи се включи в дебатите около специфичния изцяло компютърен подход на Върджин при направата на болида им.
Шефът на Лотус Тони Фернандес наскоро коментира по този въпрос и изрази съмнение в решението на Ник Уирт да не се използва въздушен тунел при направата на VR-01: „Аз съм от авиационния бизнес, приятелю. Не можеш. Трябва да имаш въздушен тунел.“
Съответно Нюи от Ред Бул, за когото се говори, че е направил най-добрата кола миналата година, призна, че изцяло компютърният подход има някои недостатъци, когато бъде направено пряко сравнение с работата с въздушни тунели.
„Колко добра ще се окаже колата на Върджин, остава да видим“ – казва Нюи. „Това е един различен маршрут, а лично аз вярвам, че трябва да се комбинират и двата подхода. Но тяхната кола може да се представи много добре и на мен да ми се наложи да променя мнението си.„
Междувременно Върджин вече имаха проблем в четвъртък, когато предното им крило внезапно се счупи. Когато Тимо Глок се завърна в бокса, той призна, че е преминал през бордюр преди появата на дефекта.