Начало Автомобилни новини Митсубиши показват прототипите iMiev и iMiev Sport Air в Женева

Митсубиши показват прототипите iMiev и iMiev Sport Air в Женева

82
0

Провеждащите се в момента предпроизводствени изпитания в Европа разпалват очакванията за скорошна поява на електромобила i MiEV на Mitsubishi Motors на европейските пазари.

Въпреки че още не е взето окончателно решение дали и кога автомобилът ще се появи на пазара, Mitsubishi ще продължи да следи реакциите чрез допълнителни мероприятия: представеният на изложението прототип на i MiEV.

Представена за първи път на автомобилното изложение Женева 2009 редом до концепцията i MiEV SPORT AIR, тази най-нова модификация е с ляв волан, като концептуалните промени включват също така по-голяма следа и по-дълъг надвес на потенциалния вариант на i MiEV за европейския пазар.

С дизайн и конструкция, разработени съгласно изискванията на японското законодателство за категорията “Kei-car” на малките автомобили, i MiEV демонстрира постиженията на конструкторите по отношение на компактност и техническо изпълнение.

Докато архитектурата на автомобила с централна конфигурация и разполагане на силовото предаване изцяло в задната част осигурява достатъчно пространство за четирима пътника и впечатляваща пасивна безопасност чрез системи, монтирани на по-малко от 340 мм от периферията на автомобила, специфичните пропорции (висок покрив и тясна следа) ограничават възможностите за динамично представяне и са подходящи за градски условия, където той действително впечатлява.

По тази причина, за да направят автомобила по-привлекателен за по-просторните райони извън централните части на европейските градове, конструкторите от Mitsubishi Motors са решили да предложат просто решение – модел с по-широка предна и задна следа (отпред: + 95 mm / отзад: + 135 мм), като общата широчина вече е 1520 мм, докато в първоначалната концепция на i MiEV тя е била 1475 мм.

Прототипът i MiEV – бърз, енергичен, работещ изключително плавно и тихо, комфортен, с удобна конфигурация с 4 врати / за 4 пътника, с нулевите емисии на CO2 по време на движение – може да се превърне в първия практичен съвременен електромобил, произвеждан серийно от основен производител на автомобили в региона. Времето ще покаже…