Начало Автомобилни новини Астън Мартин 1-77 представен в Женева

Астън Мартин 1-77 представен в Женева

282
0

Днес на щанда на Астън Мартин в Женева бе вдигнато покривалото от новия модел на компанията 1-77. Първата от общо 77 бройки от автомобила е звездата на щанда на британската компания и ще остане на централно място до края на изложението.

Изпълнителният директор на Астън Мартин – д-р Улрих Бец, заяви:
„Искахме колата да комбинира високи технологии с висококачествена и майсторска ръчна изработка, като по този начин демонстрира уникалните способности на нашите дизайнери, инженери и технически партньори.”

Това е и главната причина различните части на купето да са изработени от ръчно оформен алуминий и да са сглобени отново на ръка.

„Чисто и просто, колата трябваше да изрази цялостната философия и изражение на Астън Мартин. Както виждате, успяхме да се справим с тази цел по изключителен начин”,
добави още Бец.

Създаден от идеи, които могат да се видят в състезателните коли от DTM, 1-77 има карбонов монокок, който е едновременно много здрав и изключително лек. Окачването на модела има амортесьори, които са напълно регулируеми, дори когато са на автомобила и са изцяло разработени от инженерите на компанията.

Слуховете твърдяха, че колата ще има около 600 к.с. и ще ускорява от 0 до 100 км/ч за около 4 секунди. Оказа се обаче, че всъщност цифрите са още по-сериозни. Колата има 7.3-литров V12, който разполага с над 700 к.с. Все още обаче точните данни относно мощност, ускорение и максимална скорост не са разпространени. Двигателят е монтиран 100мм по-ниско отколкото при всеки друг модел на Астън Мартин, като това спомага за понижаване на центъра на тежестта.

Прозиводителят на двигатели Косуърт е помогнал на Астън Мартин да преработи агрегата, който оригинално има работен обем от 6 литра и се внедрява във V12 Vantage, DBS и DB9. Специалистите са спомогнали за намаляването на масата на мотора с 25%, въпреки увеличения работен обем. Цялата сила на мотора минава през шест-степенна секвенционална скоростна кутия, преди да се предаде на задните колела.

Сухото тегло на колата най-вероятно е около тон и половина. Очаква се съвсем скоро Астън Мартин да обяви и финалните детайли относно 1-77.