Начало Автомобилни новини Citroën на салона във Варна

Citroën на салона във Варна

302
0

По време на Автомобилен Салон Варна 2008, Автомотор Корпорация АД, официален вносител на марката Citroën за България представя девет модела от гамата си леки автомобили и три модела от лекотоварната си гама на обща площ от 235 кв.м.

Посетителите на автосалона ще имат възможност да се запознаят с многобройните премиери на Citroen за 2008 година. Това са рестилизираните Citroen C2 и C4, новият Citroen C5, свръх компактният и свръх икономичният Citroen Nemo и новият Citroen Berlingo, които вече завладяват редица български потребители.

На щанда на Ситроен ще бъдат експонирани също и моделите C1, C-Crosser и добре познатите Jumpy и Jumper. За всички потенциални клиенти на моделите С5 и C-Crosser ще бъдат осигурени тестови автомобили на място. За останалите модели от гамата тест може да бъде уговорен в удобно за клиента време.

В рамките на Автомобилен Салон Варна Автомотор Корпорация ще предостави на своите сегашни и бъдещи клиенти специални условия за продажба, валидни за цялата гама.

НАГРАДИ
Автомотор Корпорация участва в анкетната карта за посетителите на Автосалона. В края на изложението, най-големият късметлия, попълнил анкетната карта, ще може да стане собственик на голямата награда – Citroen С2. В тегленето може да участва и всеки, попълнил анкетната карта във фирмения комплекс на Автомотор Варна АД на ул.Варненчик N 262/ Печелившият талон ще бъде изтеглен на 07.09.2008 г в 18ч.

ЕКСПОНАТИ
C1 SX 1.0i 68 к.с. 5 врати
C2 VTR 1.4i 75 к.с.
C4 SX PACK
C4 Grand Picasso Niv 3 Exclusive 2.0i 143 к.с.
C-Сrosser Niv 3 2.2 HDI 160 к.с.
C5 2.2 HDI Exclusive 173 к.с.
C5 2.2 HDI Exclusive Break 173 к.с.
Nemo VU 1.4 HDI 70 к.с.
New Berlingo VP XTR 1.6 HDI 110 к.с.
New Berlingo VU 600 кг Niveau 1 1.6i 90 к.с.
Jumpy FT 12 L2H2 2.O HDI 120 к.с.
Jumper Combi 33 L2H2 2.2 HDI 100 к.с.

ПРЕМИЕРИ

С2
В сегмента на компактните автомобили, Citroën предлага пълна гама от модели с отчетливо изразена индивидуалност. Неповторимият облик на всеки от тях е показателен за приоритетното значение, което фирмата отделя на очакванията на клиентите и за загрижеността й да предложи най-подходящите автомобили.

C2 се отличава както със силуета си, така и с постигнатите резултати – ясен показател за очарование и динамика. Citroën набляга на расовия характер на C2. Външните динамични и елегантни линии, допринесли за успеха му, са претърпели допълнително развитие в предната част. Бронята е по-внушителна, а новата декоративна решетка и шевроните са по-широки, по-мускулести, с по-големи размери. Декоративната решетка, върху която са разположени големи шеврони, подобни на задните, се явява продължение на стилизираните гънки на капака и придава цялостен расов, мощен и същевременно елегантен вид на автомобила, черната лъскава лайстна (хромирана при по-високите нива), подчертава закръгления облик на решетката и позиционира директно C2 в шикозния и модерен автомобилен свят. Монолитната броня е една и съща, независимо от нивото на оборудване. Изисканата концепция е залог за високо качество и създава усещане за мощ.

И в заключение, долната обемиста част на бронята, под двете ивици боядисани в същия цвят като каросерията, осигурява отлична защита на перфектно вградените фарове за мъгла и създава впечатлението за здраво стъпил на пътя автомобил.

Различните промени нанесени на предницата на C2 се съчетават отлично с пресечените линии на автомобила, със спускащите се странични стъкла и динамична задна част.

Марката запазва и при новата версия на C2 възможността за моделиране на вътрешното пространство и новаторския подход за достъп до багажника. Според нивото на оборудване, самостоятелните задни седалки се сгъват в конфигурация тип “портфейл” и се прибират без усилие за приспособяване на обема на багажника към моментните нужди. Достъпът до багажника е изключително улеснен благодарение на задното стъкло и отварянето в две части.

С пускането на пазара на обновената С2 Автомотор Корпорация предлага и нови, по-мощни двигатели на модела. Това са бензиновият двигател 1.6i 16V 125 к.с. с механична скоростна кутия и дизеловите двигатели 1.4 HDI 70 к.с. и 1.6 HDI FAP 110 к.с., съответно с роботизирана и механична скоростна кутия. Двигателят HDI 110 к.с. е оборудван с филтър за твърди частици FAP.

С4
Излязла на пазара в края на 2004 година C4 e продадена в над 900 000 екземпляра по света, в двата си силуета – седан и купе. Еволюирайки, С4 е претърпяла промени и е постигнала качествено ново ниво на равновесие, съчетаващо:
• Елегантност, динамизъм и постижения,
• Икономичност и опазване на околната среда,
• Интерактивност и комуникация.

Сега C4 предлага нов облик, подчертаващ одобрения при пускането й стил. Това “престилизиране” се отнася основно до предната част, като й придава едновременно елегантност, сила и динамизъм. Успоредно с това са нанесени промени във вътрешното обзавеждане. Те се отнасят до гарнитурите, зърнестата тапицерия на няколко допълнителни елемента и вграждането на оборотомера в центъра на бордното табло.

C4 подновява предлагането на бензинови двигатели. Разработени, съвместно с BMW Group, версиите VTi 120 к.с. и THP 150 к.с. са по-резултатни, по-икономични и по-екологични, предлагат ново удоволствие от управлението. Същевременно, двулитровата версия на дизеловия двигател HDi, още отсега отговаря на изискванията на бъдещата екологична норма Euro V.

Общата дължина на модела е увеличена с около петнадесет мм, като сега достига 4,275 м. за седана и 4,288 м. за С4 купе. Качествата на купето на С4 са сред най-добрите в сегмента, като трябва да отбележим ширината при лактите от 1,44 м. отпред и 1,43 м. отзад, залог за уюта на пътниците. Осигуреният вътрешен обем остава идентичен и при двете версии каросерии. Появяват се три вида нови алуминиеви джанти, които изцяло подновяват досегашната оферта. Те са с размери от 16 цола (Olympie) и 17 цола (Volubilis) и се предлагат в зависимост от вида двигател и нивото на оборудване.

И накрая, новата C4 запазва повечето от предлаганите екипировки, които са я превърнали в референтна категория за сегмента откъм удоволствие и безопасност, като например насочващите се ксенонови двуфункционални фарове, предупреждението за неволно пресичане на линия, волана с фиксирани централни команди, и също системата за улеснение при потегляне под наклон.

С5
Новата C5 e отличаващ се автомобил в много отношения.
В двете си модификации – седан и комби тя демонстрира революционен стил. Едновременно динамичен и изпъкващ, той й придава истинска съблазнителност, като успоредно с това дава приоритетна роля на практичността и уюта. Мястото на водача е истински химн в чест на движението, а рафинираният дизайн и звуковата изолация на купето са истинска покана към водача. На пътя новата C5 съчетава по блестящ начин удоволствието от кормуването с комфорта благодарение на изключително ефикасното сцепление и широката гама от двигатели.

Подлежаща на индивидуализация според желанието на водача, новата С5 предлага за първи път при сегмента двойна оферта при окачванията. Комфортът и атмосферата на борда са по избор, а високата класа е общ знаменател.

Един динамичен и „расов” стил призван да се отличава
Това, което първо впечатлява е външният стил на новата С5. Елегантен и „расов”, той е призван да бъде различен. При седана видимо е намерена оптимална аеродинамика; високият пояс на купето и подчертаните ниши на колелата потвърждават принадлежността на новата С5 към света на престижните автомобили. Нейното издадено стъкло и размерите на броните – дълга отпред и къса отзад – говорят, от своя страна, за принадлежността й към света на големите Citroën-и.

В съответствие с приемствеността на скулптурния дизайн на лимузината, новата С5 комби се отличава с елегантен и динамичен стил, с „расова” физиономия идентична с тази на седана и задна част с могъщ вид. Очертанията на профила са едновременно меки и съвършено равномерни. Като съчетава стил с щедри размери и динамика с практичност, модификацията комби се справя успешно с тези предизвикателства.

Първокласно поведение на пътя
Благодарение на успешния синтез на динамика и комфорт, новата С5 използва надеждните движещи мостове на С6, които осигуряват оптимално филтриране на неравностите на пътя. Тя се отличава, също така и с предложеното окачване по избор: от една страна окачване Hydractive III +, което предлага едновременно оптимален комфорт и максимално добро поведение на пътя, а от друга страна – метално окачване, което предоставя по-директен досег спрямо пътя при запазване на качествата характерни за Citroën.

Висока степен на сигурност
Структурата на шасито и движещите мостове се отличават с високото ниво на изпълнение на платформата на С6, която е показател в областта на сигурността. Осигурените екипировки – между тях ABS и ESP в серийна наличност, както и до 9-те въздушни възглавници – гарантират на новата С5 най-високо равнище на активна и пасивна безопасност.

Надеждни и ефикасни двигатели
Новата С5 е задвижвана от широка гама от двигатели, което е залог за надеждност и удоволствие при кормуването. Бензиновият двигател 1.8i 16V с 127 к.с. е съчетан с ръчна скоростна кутия с 5 предавки. При по-мощният двигател 2.0i 16V с 143 к.с. скоростната кутия може да бъде ръчна с 5 предавки или автоматична с 4 предавки. Четирите дизелови двигателя са оборудвани в серия с филтър за частици. Това са 1.6 HDi 110 FAP, 2.0 HDi 138 FAP, 2.2 HDi 173 FAP и 2.7 HDI V6 HDI 208 FAP.

Nемо
В обстановката на все по-натоварения трафик в града и околностите му и на все по-ограниченото място, Nemo успява да се промъкне навсякъде и се превръща идеалния автомобил за придвижване в съвременния град. Благодарение на компактните си размери, на оптималното си вътрешно пространство, на умелия си дизайн и на икономичния си характер, този атрактивен нов модел отговаря перфектно на изискванията на клиентите.
Nemo стига навсякъде лесно и безпрепятствено, благодарение на външните си размери – дължина 3,86 м, широчина 1,72 м и височина 1,72 м (1,78 м заедно с релсите на покрива, предлагани като аксесоар) както и на радиуса си на завой между стени от само 10,6 м. Забележителните размери се допълват от голям вътрешен обем. При лекотоварния модел товарната дължина е 1,52 м, вътрешната широчина между калниците 1,05 м и максималната височина 1,18 м. Nemo се радва на обем на товарното отделение от 2,5 м3. Полезното натоварване на автомобила при всичките му версии достига до 610 кг.
Пътническата седалка на Nemo, може да има две функции, които й позволяват да предложи голяма практичност при ползване. Тази седалка, наречена EXTENSO, може да застане в положение „табла” (когато облегалката е свалена хоризонтално върху седалката) и да се прибере изцяло в пода, като по този начин освобождава допълнителна товарна дължина от близо 1 м. В такъв случай, наличната дължина достига приблизително 2,50 м, а товарният обем се увеличава с 0,3 м3 и се осигурява общ полезен обем от 2,8 м3. За да се улесни товаренето на тежки предмети, товарният праг при празен автомобил е 53 см.
Двигателите, които предлага Nemo са изключително икономични и екологични (1.4i 75 к.с. DIN и 1.4 HDi 70 к.с. DIN). Дизеловият двигател изразходва 4,5л/100 км при смесен цикъл и отделя до 119 гр/км CO2, което го превръща в лидер в сегмента на миниваните.
Благодарение на специално отделеното внимание на стила на Nemo, той въвежда непознати досега стилови похвати в света на лекотоварните автомобили. Модерните му линии, изразяващи сила, подчертават щедрия вътрешен обем и практичността при ползване на автомобила. Всичко това прави от Nemo симпатичен и привлекателен автомобил, който оказва положително въздействие върху своя водач и повдига имиджа на фирмата, за която работи.
Пътническият модел Nemo Combi също се отличава с новаторския си стил, съчетаващ модернизъм, динамика и грижа се отличава с компактни външни размери и просторен вътрешен обем, с допълнителни функции за по-голям уют на петимата пътници на борда, с практична употреба и издържан външен вид. Версията XTR, предложена от Nemo Combi, е предназначена за поливалентна употреба и за заниманията през свободното време.

Новият Citroën Berlingo
При реализацията на версията фургон, Новият Berlingo е посветил особено внимание на необходимия обем, полезния товар и модулност, които особено се ценят при дейността на професионалистите. В динамичния и издръжлив стил на автомобила откриваме желанието за съчетаване на практичността с комфорта. Дизайнът на Новия Berlingo е замислен така, че той да надхвърли лекотоварния вид и да предложи нова престижна за водача и имиджа на фирмата самоличност.
Новият Berlingo е пораснал. На дължина е спечелил 24 см (общо 4,38 м), на широчина – 8 см (1,81 м) и откъм междуосие – 3,5 cм (при 2,73м). Вече съществува в дълъг и къс вариант. Дългата версия разполага със заден надвес по-дълъг с 25 см спрямо късата и дължината й възлиза на 4,63 м. С новите си размери Berlingo предлага по-голям товарен обем и може да качи на борда си два Европалета, един зад друг по посока на широчината. Може да приеме 3,3 м3 товар (3,7 м3 при дългата версия), при 3 м3 за Berlingo First, а полезният му товар достига до 625 кг или 850 кг (750 кг при дългата версия). С тези размери, Новият Berlingo се превръща в референция в сегмента на фургонетките по отношение на товарния капацитет.
За да отговори изцяло на очакванията откъм полезен обем и купе, Новият Berlingo предлага модулиращата се кабина Extenso®,, която позволява превоз на товари с по-голяма дължина и настаняване на трима души отпред. Съотношението между “вътрешната товарна дължина” и “външната товарна дължина на автомобила” (4,38 м) е истинско постижение в сегмента. Седалката на пътника може да застане в положение „киносалон”, тоест с прибрана към облегалката долна част, за пренос на високи товари в кабината. Кабината Extenso® предлага допълнителен обем от 0,4 м3, такa общият обем достига до 3,7 м3 при късата версия и до 4,1 м3 при дългата версия. При класическата кабина, която разполага с две места на реда до водача, облегалката на седалката на пътника подлежи на сгъване, за да освободи допълнително място за товар.
Загрижен за пътниците Berlingo предлага неприложени досега в сегмента на фургонетките качествени иновации откъм оборудване (помощ при потегляне под наклон, автоматичен климатик), откъм комфорт (регулиращ се на височина и дълбочина волан), откъм пътно поведение (движещи мостове като при C4 Picasso, ESP и система за установяване на понижено налягане в гумите в опция) и откъм безопасност (до 6 въздушни възглавници). Новият Berlingo е надежден във всяко отношение: оптимална мощност, икономичност и безопасност на борда.
При излизането на пазара Berlingo се предлага с три двигателя : един бензинов (1.6i 16v 90 к.с ) и два дизелови (1.6HDi 75 к.с. 1.6HDi 92 к.с), всички с механична скоростна кутия с пет предавки.
Пътническият вариант на новия Berlingo е проява на стойностен стил, съчетаващ в себе си динамизъм и сила. Чрез поливалентните си възможности за ползване той е винаги в състояние да се справи с всяка една ситуация. С ярко изразен ултрапрактичен и семеен характер, той обогатява собствената си функционалност като предлага самостоятелни сгъваеми седалки, Modutop® от ново поколение, театрално разположение на седалките и отварящо се задно стъкло. За да препотвърди своето призвание, Новият Berlingo създава такива условия за комфорт, ниво на акустика, както и окачване благодарение на приложението на двигателните мостове от C4 Picasso.

Новият Berlingo по дефиниция е изключително практичен и приятелски настроен автомобил. Особено това се вижда от модулността на седалките, което позволява тежки условия, но без да е за сметка на комфорта и спокойствието на пътниците.
Новият Berlingo, разбира се, е запазил, но и подобрил неговия Modutop®. С неговото модернизиране, той предлага полезни и умни решения за подреждане : централно разположен над 1 ред и над 2 ред, умно решение на багажника с двоен достъп, външни релси на покрива, които се използват по дължина и напречно. Той допринася и за допълнителна вентилация на
За да се усещат добре пътниците в автомобила е необходим акустичен комфорт. На борда на Новия Berlingo. Сериозното внимание при дизайна към външните части, както и майсторлъка при неговото сглобяване, водят до оптимизиране на аеродинамичността му като минимизират вредите от индуктивните шумове. Нещо повече, моторът е капсулиран в акустичен пашкул, подът е снабден с покритие против дребни неравности, а купето е покрито с шумоизолация (предната зона, арматурното табло, тавана).

Berlingo осигурява отлична видимост пред шофьора. Водачът има на разположение и широки странични огледала за задно виждане. Удоволствието от управлението е също толкова важно, каквото е спокойното пътуване на цялото семейство при различни пътни условия. Така Новият Berlingo има на разположение :

• Спирачна система от последно поколение – ABS е серийна заедно с електронното разпределение на спирачното усилие и асистента при внезапно спиране. За да се подобри сигурността си при спиране, Новият Berlingo е екипиран с 4 дискови спирачки с широк диаметър, двете предни са вентилирани и аварийните светлини веднага се включват след внезапно натискане на спирачките.

• Топ пътно поведение – така, Новият Berlingo може да бъде оборудван с ASR, куплиран с ESP. За първи път в сегмента той предлага детектор за ниско налягане на гумите. Както всички модели на Марката, моделът е залог за качество, серийно е екипиран с гуми Michelin.

• Впечатляваща стабилност – благодарение на по-голямото междуосие, джантите са с размер 15’’ (205/65 R15) или 16’’ като опция (215/55 R16), широките следи и двигателните мостове ясно илюстрират умението на Citroën по отношение на пътното поведение, Новият Berlingo има на разположение впечатляваща стабилност в сегмента.

• Възможности за екстремни пътни условия – Berlingo има на разположение пакет за всякакви пътни условия, като по този начин се подобрява капацитетът за движение при тежки пътища и тогава окачването става по-високо, гумите са с размер 16’’ и се усилва защитата на мотора. При версията XTR окачването е по-високо с 10 мм отпред и отзад.

Отпред, за да потвърди веднага принадлежността му към Марката, Новият Berlingo афишира отличителните си хромирани шеврони. Динамичният стил не се ограничава само в предната част на автомобила. В профил, предните и задните стъкла са разпределени по оригинален начин. Цялостната линия на предните врати, стигаща до задните светлини, очертава аеродинамичния силует.

Моделът се предлага с два бензионви и два дизелови двигателя – 1.6i 90 к.с., 1.6i 110 к.с., 1.6 HDI 75 к.с. и 1.6 HDI 90 к.с.

ЕКСПОНАТИ

С1
Прекрасен отвън. перфектен отвътре. Стилът му, това сте вие!
Мъникът в гамата на Ситроен е компактен, забавен, достолепен, с утвърдена индивидуалност до най-малките детайли. С него вашето желание да пътувате навсякъде няма да ви напусне и пътят винаги е на една ръка разстояние.
Компактен (3,4 метра), с възможност да побере 4-ма души на борда, Citroen C1 е модел с привлекателен стил, който не прави компромис със сигурността и държи на качеството и стабилността на пътя.
C1 идеално допълва съществуващата гама на Citroen в сектора на компактните автомобили, състояща се от C2, C3 и C3 Pluriel.
Малките му размери, атрактивната цена и основните му функции поставят C1 на най-високото стъпало в сектора. По този начин той се отличава от C2, чиято обширна гама от оборудване и двигатели е насочена към клиенти търсещи по-многофункционален автомобил.

C-CROSSER
C-Crosser разкрива силует, които хармонично съчетава различните жанрове, като му придава, едновременно спортен и развлекателен вид, и подчертана изтънченост. Погледнат отпред, C-Crosser демонстрира неповторимо разположение на шевроните, които му придават собствена идентичност в рамките на гамата и потвърждават неговия могъщ стил и величественост. С издължените си пропорции (дължина 4,64 м., широчина 1,81 м. и височина 1,71 м. заедно с релсите на покрива), с изтеглената назад линия на предната част на покрива, с високия пояс на купето и закръглените си калници, C-Crosser предлага в профил, динамичен и мощен силует. Задната част на C-Crosser е разработена и издържана в същия стил, едновременно динамичен, мощен и изискан.
Конфигурацията от 5 + 2 места, комбинирана с възможност за ефикасно моделиране ясно демонстрира привързаността на C-Crosser към семейните ценности. Щедрите размери (междуосие от 2,67 м.) осигуряват комфортно вътрешно настаняване, функционално разположени многобройни отделения за багаж и просторен багажник, който се отваря на две части и така улеснява товаренето на предмети.
C-Crosser разполага със серийно оборудване от две челни въздушни възглавници (за водача и пътника до него), с две странични въздушни възглавници отпред и две въздушни възглавници тип завеса отпред/отзад. Двете челни въздушни възглавници са адаптивни: налягането при разгъване и обемът зависят от силата на удара.
C-Crosser е оборудван с предпазни колани с триточково захващане за всички места (5 + 2). Предпазните колани на седалките на водача и пътника до него разполагат с пиротехнически обтегачи с ограничител на усилието, за намаляване на налягането върху гръдния кош. На страничните места от втория ред са инсталирани скоби Isofix за монтиране на детски столчета.
C-Crosser се предлага с нов дизелов двигател HDi със 160 конски сили DIN (115 kW или 156 конски сили CEE) оборудван с филтър за частици (FAP) в комбинация с механична шест-степенна скоростна кутия.

JUMPY
Международен Ван на 2008 г и Ван на годината в България за 2008 г

Citroen Jumpy попълва звеното между Berlingo и Jumper и по този начин предоставя на Марката силен коз и в този пазарен сегмент.

Новото Jumpy (лансирано през 2007 г) е екипирано с множество технологични иновации и с богато оборудване за комфорт, удоволствие от управлението и безопасност. Отличителна черта на Jumpy фургон е значително увеличения брой възможни комбинации, които предоставя по отношение на обем, полезно натоварване и полезна дължина. Високото ниво на предлаганите функции позволи на новото Jumpy да привлече и най-взискателни клиенти.

Полезното натоварване на Citroen Jumpy достига от 1 000 до 1 200 кг. Jumpy предлага комбинации между две различни дължини, две междуосия и две височини. Полезният му обем варира от 5 до 7 куб.м. Полезната вътрешна дължина на новото Jumpy беше чувствително увеличена с 12 до 16 см, в зависимост от версиите, и до 65 м, благодарение на специално създаденото, с цел превозване на дълги товари, удължение във фургоните оборудвани с преграда.

Отвън, модерната и стабилна предна част се характеризира с голяма декоративна решетка и масивна броня, която осигурява ефикасна защита на автомобила в случай на удар. Дизайнът на задната част на Jumpy допринася за улесняване товаренето на автомобила. Оформлението на поста за управление, шумоизолацията и ергономичният й дизайн превръщат кабината на Jumpy в пространство, адаптирано към нуждите на най-взискателните потребители – фирми или частни лица.

Серийно оборудван с ABS и система против внезапно спиране AFU, Jumpy предлага пътно поведение от най-високо ниво. Не е забравено и оборудването за комфорт и сигурност като предни ел. стъкла и централно заключване. Jumpy фургон се предлага с два дизелови двигателя HDI 90 к.с. с 5-степенна механична скоростна кутия и HDI 120 к.с. с 6-степенна механична скоростна кутия.

Citroen Jumpy Combi предлага на своите пътници забележителен характер, елегантен стил, пътуване сред светлината и страст към пътешествията. Ергономичната концепция на седалките е съобразена с извивките на тялото и предлагат комфорт от най-високо ниво дори и по време на продължително пътуване. Дори когато на борда има 8 или 9 пътника амфитеатралното разположение на седалките, при което втори и трети ред са разположени малко по- високо, осигурява оптимална видимост напред от всяко едно от местата. Всички седалки от редове 2 и 3 не само се сгъват, но също така лесно се демонтират, за да се освободи целият необходим обем за превозването на багажи или обемисти предмети. Така обемът на багажника варира от 327 литра до 1239 литра (при дългата версия).

Големите странични стъкла на автомобила предлагат панорамна гледка навън на всички пътници. Стъклата на страничните врати се отварят лесно благодарение на система от плъзгачи.

Citroen Jumpy Combi предлага допълнителен независим модул за отопление/ охлаждане на задните места, чиито отвори за разпространение на въздуха са разположени в близост до всеки пътник. Богатото серийно оборудване се е погрижило освен за комфорта на борда и за безопасността на пътниците. Многобройни екипировки служат и за подпомагане шофирането и увеличаването на удоволствието от него.

Jumpy Combi се предлага в две различни дължини и с два двигателя – 1.6 HDI 90 к.с. с механична пет-степенна скоростна кутия и 2.0 HDI 120 к.с. с механична шест-степенна скоростна кутия.

JUMPER
С уникалния си силует, Ситроен Jumper потвърждава характера си на опитен професионалист във всяко отношение. В тон с Вас Jumper се характеризира с прецизност, компетентност и умения. Партньор в работата, но също и представително лице на компанията, която го използва, моделът притежава всички необходими качества, за да съблазни както предприемача, така и неговите клиенти – технологични възможности и специфични особености, разбира се, но също така елегантен дизайн и качествено оборудване, знак за проспериращ собственик, който се стреми да предложи най-добрите условия на труд на своите служители или пасажери в автомобила (при версията комби).

От пръв поглед се вижда че Jumper е винаги готов да работи, решен да овладява всякакви пътища, да превозва комфортно пътници или всякакви работни товари. Предницата му се разпознава лесно сред хиляди други с широката си обгръщаща броня, с вградената решетка, носеща хромираните шеврони с уголемени размери.

В лекотоварния си вариант може би най-добре от всички автомобили Jumper е разбрал, че една хармонична гама може да прескочи установените от категориите граници и така да позволи на всички професионалисти да се възползват от неговите услуги. Ето защо моделът се предлага с три различни междуосия, които позволяват товарният обем да варира от 8 до 17 куб.м., за максимална дължина от 6,36м, с общо допустимо тегло до 4 тона, за да може полезното натоварване да достигне до 2 тона. С четирите се вътрешни дължини и трите вътрешни височини Jumper предлага забележителен избор от конфигурации с различни силуети.

Във всичките си версии – фургон, шаси кабина, бордови и комби – Jumper се е погрижил за комфорта и активната и пасивна безопасност на своите пасажери. Моделът предлага и разнообразна палитра от двигатели.