Начало Автомобилни новини С 13 млн. евро инвестиция в София се открива най-големият център на...

С 13 млн. евро инвестиция в София се открива най-големият център на Hyundai в ЕС

292
0

Новият стандарт на обслужване и съкратените срокове за ремонт и доставка ще увеличат продажбите на марката с 50%

13 млн. евро е общият размер на инвестицията в най-големия продажбено-сервизен и дистрибуционен център на Hyundai в Европейския съюз, който беше открит официално на 2 юни 2008 г. Комплексът е изграден за близо 2 години от ексклузивния вносител на марката у нас – Индустриал Комерс и се намира на Околовръстен път 260 до Бизнес Парк София, срещу Арена Младост. Новият център на Hyundai ще предлага напълно нов и непознат до сега стандарт на обслужване на собствениците на автомобили в България.

Домакин на церемонията по официалното откриване на новата база на компанията беше г-жа Савина Константинова, прокурист на Индустриал Комерс, а почетни гости – г-н Бойко Борисов, кмет на София, посланика на Република Корея у нас г-н Ким Мьонг-Джин. Специално за откриването в България пристигна и г-н Юнг Кюн Ох, президент на Hyundai за Централна и Северна Европа.

Най-големият продажбено-сервизен и дистрибуционен център на Hyundai е разположен на първите две нива на модерна офис сграда. Неговият капацитет е над 3500 автомобила месечно, а с въвеждането му в експлоатация се затвaря напълно цикълът на ремонтно-технически дейности. В най-големия център на Hyundai ще работят над 120 души, като половината от тях ще са ангажирани именно в модерния автосервиз на базата. Новите стандарти на обслужване и професионалният екип ще осигурят с 20% по-висока ефективност на целия сервизен процес. С 40% ще се скъси времето за извършване на бояджийски и тенекеджийски услуги, а нуждаещите се от смяна на масло и филтри автомобили ще се приемат още в същия ден на заявката и ще се обслужват веднага. Значително ще се съкрати и срока за влизане в ремонт на автомобили, претърпяли пътно трансортни произшествия.

Двете функционални нива на новата база на корейската марка са разгърнати на 13 000 кв. метра. На първото ниво се намират автосалонът, сервизът и офисите на компанията, а на второто – административните помещения. Посетителите ще се посрещат в две приемни, конферентни зали и кафене. Няма да имат проблем и при паркирането, тъй като на територията на целия комплекс са осигурени над 120 закрити и открити паркоместа. За удобство на своите клиенти базата разполага с голям безмитен склад с капацитет 300 коли. За най-нетърпеливите ценители на Hyundai, които искат веднага да притежават автомобил в избрания от тях модел, цвят и екстри, центъра предлага и бърз склад. Постоянната му наличност от над 30 автомобила води до съкращаване на времето от избора до доставката, а клиентите ще могат да получат желания от тях модел само за 24 часа.

„Отварянето на новия център, който наистина няма аналог в България по отношение на обслужването на клиенти, ще доведе до 50% увеличение на продажбите на Hyundai у нас през 2008 година. Прогнозата ни се подкрепя и от изключително добрият прием на моделите на пазара, като за първите четири месеца на годината хитовият ни всъдеход Santa Fe продължава да е Номер 1 в класа на големите SUV2 с близо 240 продажби.”, заяви Савина Константинова, прокурист на Индустриал Комерс. „Вярваме, че през 2008 година можем да заемем и лидерска позиция сред най-малките с най-изгодния автомобил в клас А у нас – i10. Доказателство за това е, че по-малко от месец след официалната му премиера в България той вече спечели над 60 клиента”, допълни тя.

В автосалона на новия Hyundai център ще са изложени 16 автомобила от цялата гама на марката. Там ще се организират и хитовите премиери на корейския автомобилен гигант, като например представянето на високопроходимия ix55 в края на 2008 година, който се очаква да наследи успеха на Hyundai Santa Fe.

”Основно преимущество за клиентите е, че няма да чакат с месеци за избрания автомобил, както се случва нерядко в България. Това предимство си осигуряваме с наличието на безмитния и бърз склад. Фактът, че ще имаме голяма наличност на автомобили с марката Hyundai ускорява в пъти процеса по приемане и обмитяване на моделите и дава достъп до сериозна гама от модели, оборудване и цветове.”, обясни Савина Константинова.

Индустриал Комерс увеличава мрежата за обслужване на клиентите си в столицата, тъй като с отварянето на новия център общият брой на базите на Hyundai в столицата стават три. Сервизно-продажбения център на компанията в кв. Дървеница ще продължи да предоставя висококачествено обслужване на клиентите на марката. Вследствие на агресивната политика на Идустриал Комерс за създаване на сериозна дистрибуторска мрежа в страната – дилърските звена на корейската марка у нас са вече 13. За да отговори на изискванията на европейските потребители за качествено обслужване Индустриал Комерс ще реализира специални програми за обучение на своите дилъри и екипи от страната, които ще се извършват именно в основната база на Hyundai в столицата.