Коко Върбицалиев се класира 9-ти сред новаците и 17-ти в общото класиране в двете квалификации от поредния кръг на ADAC Formula BMW, на пистата Нюрбургринг, като намалява разликата между себе си и пол-позишъна. Във вторият му опит разликата беше само 1.4 сек.
Междувременно в Италия се разгаря нов шпионски скандал. Производителят на шаситата Татус, с които участват всички пилоти във Формула Рено в цял свят, вкл. и българския пилот Симеон Иванов, е завел дело срещу свой бивш служител по обвинение за неправомерно изнасяне на холограмни лепенки с които се гарантира идентичността на различните части в шасито. Това създава сериозни предпоставки за огромно преимущество на отбора, в който служителя сега работи, така могат да бъдат използвани части и материали, които са забранени от правилника, също така се създава и риск за сигурноста на пилотите.