В Ред Бул смятат, че голямата надморска височина е помогнала на Макс Верстапен да спечели убедително Гран при на Мексико. При разредения въздух в Мексико Сити мощността на задвижващите системи не беше от голямо значение, което намали предимството на Мерцедес и Ферари на правите.
Верстапен се класира 2-и на стартовата решетка, в след старта изпревари Себастиан Фетел и поведе. До финала той бе недостижим за втория Валтери Ботас с Мерцедес и спечели втората си победа за сезона след тази в Малайзия.
„Мисля, че това, което се случи тук е, че двигателят играе по-малка роля, заяви спортният директор на „биковете“ Кристиан Хорнер. – Тук изглеждахме най-конкурентни по отношение на скоростта на правите за целия сезон.
Бяхме много близо до полпозишъна, а след това, тъй като нашият квалификационен режим е същия като състезателния, бяхме много конкурентни в състезанието.“
Според Хорнер също така дори да не е бил инцидентът между Хамилтън и Фетел в първата обиколка, който извади и двамата от битката за местата на подиума, то Верстапен пак е щял да спечели.
„Имайки предвид, че Макс затвори с една обиколка Люис и беше близо до това да стори същото и със Себастиан, бяхме в достатъчно добра форма да спечелим, каза Хорнер. – Мисля, че Даниел можеше да бъде поне трети. Той бе плътно зад Кими, преди да отпадне и можеше да затрудни Валтери.“