Начало Автомобилни новини Citroën на салона в Париж: нов поглед към автомобила

Citroën на салона в Париж: нов поглед към автомобила

55
0

Citroën ще представи на световното автомобилно изложение в Париж гама, която продължава серията C4 Cactus и илюстрира способността на марката да внесе глътка свеж въздух сред масовите сегменти с автомобили със силен дизайн, комфорт и технологии. Новият C3 ще има световна премиера заедно с най-новите E-Mehari, SpaceTourer и C4 Picasso. Два нови концептуални автомобила ще се появят пред световната публика за първия път.

Пристигането на новия C3 е глътка свеж въздух в автомобилния пейзаж. Той афишира различието си като се утвърждава като „енергичен” и колоритен автомобил, с привлекателна идентичност. Моделът е уникална идентичност, подсилена от множество възможности за персонализация.

Новият C3 предоставя множество удобства. Водеща при проектирането му е програмата Citroën Advanced Comfort®. На борда усещането за удобство е изключително благодарение на седалките, на изпълващия интериора със светлина панорамен остъклен покрив, на удачните места за съхранение на предмети и т.н.

Двигателите за С3 са мощни и ефективни двигатели – PureTech бензин, дизел BlueHDi, комбинирани с автоматична скоростна кутия EAT6 последно поколение.

Концептуалният CXPERIENCE CONCEPT е двуобемен хечбек с дължина 4,85 м и изразява желанието на Citroën да се изяви на територията на високия клас автомобили.

CXPERIENCE се отличава със своя двуобемен силует и отварящи се в противоположна посока врати, които предлагат спираща дъха гледка към интериора. Този концептуален автомобил има уникална идентичност и технологии, като повтаря светлинния подпис на две нива на предницата и на задния прозорец с вдлъбната форма. За да се подобри ефективността на предната броня има управляеми отвори за въздух и мобилни клапи.

С програмата Citroën Advanced Comfort® , използвана при проектирането на CXPERIENCE CONCEPT, Citroën преосмисля подхода си към комфорта, като добавя както модерната си визия така и цялото си умение. Концепцията има за цел да филтрира неравенствата на пътя чрез усъвършенстван модул на окачване с прогресивни хидравлични амортисьори.

CXPERIENCE CONCEPT кани да се изживее нов начин на шофиране и позволява да се пътува както в центъра на градовете така и до най-изолираните райони, без ограничение, като се използват изключителните динамични характеристики на автомобила, благодарение на бензинов двигател от 150 до 200 к.с. и допълнителна енергия, доставяна от електромотор (до 80 kW), за да предложи на концептуалния автомобил кумулирана мощност до 300 к.с., като същевременно допринася за опазването на околната среда. CXPERIENCE CONCEPT при градска употреба може да премина на 100% електрически режим (ZEV – превозни средства с нулеви емисии) с автономност от 60 km и има акумулатор с капацитет 13 kWh, който може да се презареди само за няколко часа (4,30 часа или по-малко от 2,30 часа).

Стартирало през 2013 г., второто поколение на Citroen C4 Picasso е истински голям успех с близо 390 000 клиенти, привлечени от неговия дизайн и изключителен комфорт. Новият C4 Picasso навлиза в нов етап, като търси още повече динамика и отличителност. Той отбелязва различието си чрез силен и изразителен дизайн с динамични линии и уникален светлинен подпис в предната и задната част на автомобила. Стил, подчертан от безпрецедентни размери, които съчетават компактност с простор на купето и безпрецедентен обем на багажника. Купето е изработено като малък апартамент и предлага изискана атмосфера, светлина и материали, които допринасят за възприемането на качеството и комфорта. Чувството е подсилвано от динамичния баланс на C4 Picasso, който, благодарение на платформата EMP2, съчетава безупречно поведение на пътя и характерния за Citroën комфорт за всички пътници. Автомобилът е с нов двигател – PureTech 130 S&S EAT6, който обогатява широката гама двигатели Euro6, като PureTech и BlueHDi, които съчетават производителност и намалена консумация.

Със SpaceTourer пък марката допълва гамата и демонстрира способността си да се качи в по-горен клас в сегмента на вановете. Модерен и с характер, Citroen SpaceTourer е с 3 силуета и различни възможности за интериорен дизайн, дава нов отговор за употреба от семейства или приятели, но и от професионалисти.

Истински свободен електрон в автомобилния пейзаж, свързан с историята на Citroën и с поглед към бъдещето, Е-Mehari е интересен реверанс към своя предшественик – митичния Mehari от 1968 г., но и много повече: оптимистичен кабриолет с 4 места, 100% електрически, с модерен и забавен стил. На този нов етап на сътрудничество с Болоре Груп, Citroën потвърждава желанието си да предложи различни автомобили, пълни със свежест и оптимизъм.

На щанда на Citroën в Париж също ще бъдат представени гама успешни модели като Citroen C1, версия с подвижен покрив Airscape с новия си червен цвят Jelly Red, специалната серия Citroën C4 CACTUS Rip Curl и също така задължителните: Berlingo XTR, C3 Picasso и C5 XTR. Богата и пълна гама, която затвърждава мястото на Citroën в сърцето на конструкторите на масови автомобили.