Хонда има най-много неизползван потенциал в двигателя с вътрешно горене от задвижващата система, използван от тима на Макларън във Формула 1. Това разкри шефът на проекта на японската компания за Гран при в ексклузивно интервю за списание ClubS1, публикувано в новия брой на изданието (197).
На въпрос къде има най-голям потенциал за развитие, Хасегава сан отговори:
– Категорично в двигателя с вътрешно горене. Там имаме най-много неизползван потенциал и вярваме, че с малки промени ще успеем да намалим дефицита в мощност.
В допълнение Хасегава обясни още, че скоростта на автомобила зависи от множество фактори:
– В много голяма степен скоростта се дължи на задвижващата система, наистина. Ние признаваме, че нашата задвижваща система не е достатъчно силна. Не бих искал да хвърлям вината върху други звена и компоненти, но и те имат своята роля за скоростта. Шасито и настройките за повече притискане имат своята роля, но трябва да признаем, че ни липсва достатъчно сила, това е така.
Сред темите в новия брой на ClubS1 е смяната на собствеността над Формула 1 и какви промени биха могли да настъпят, когато Liberty Media придобие контрол над спорта.
Паоло д’Алесио връща читателите към третото десетилетие от историята на модерната Формула 1, както и към това, което се случва във Ферари през последните години.
В броя се разкриват нови детайли от катастрофата на Ники Лауда през 1976 г., както и подробности за последните Гран при надпревари. Хвърлен е поглед към онова, което ни очаква във WRC през 2017 г. с половин дузина нови коли, както и върху връзката между електрическите коли за всекидневието и все по-популярната Формула Е.
Електронен формат може да четете в сайта e-spisanie.com