Начало Автомобилни новини Инженер на Nissan създаде побиращ се в куфарче иновативен мобилен технически център

Инженер на Nissan създаде побиращ се в куфарче иновативен мобилен технически център

53
0

Инженер на Nissan разработи нов начин за споделяне на напреднали технологии с колегите си в чужбина. Мартин Банкс – инженер от европейския технически център на марката в Кранфийлд (Великобритания) – създаде иновативен мобилен технически център, който конструира в свободното си време у дома и събра в удобно за носене куфарче. Понастоящем системата се използва от Nissan в работата по кросоувърите на марката Qashqai, Juke и X-Trail.

На пръв поглед куфарчето на Банкс не изглежда нито особено иновативно, нито кой знае колко високотехнологично с простите си превключватели и LED светлини. Тази „магическа кутия”, която лесно може да се пренася като ръчен багаж на който и да е полет по света, обаче е в състояне да възпроизведе цялата електрическа архитектура на до 200 различни модела на Nissan. Големият проблем на Мартин всъщност изобщо не е свързан с разработката му, а с преминаването на проверките по летищата! Обясненията какво точно носи в куфарчето почти никога не преминават безпроблемно…

„Пътувам за много срещи с колеги по света. Обменяме идеи и решения. Но когато си далеч от бюрото си, демонстрацията на някоя разработена система винаги се оказва проблем. Затова реших да създам свое решение за подобни ситуации”, обясни Банкс.

Инженерът се занимава в проекта в свободното си време у дома, защото иска всичко да работи според неговите желания.

„Изглежда наистина елементарно, но LED светлините ми показват дали платките работят правилно. И тази опростена схема може да тества интеграцията на някои от най-напредничавите електрически системи на Nissan, включително тези за подпомагане на водача, както и технологиите от Safety Shield пакета”, допълни Банкс.

Специалното куфарче на британския инженер помага на Nissan да провери дали електрическите системи и софтуера за следващото поколение кросоувъри ще работи хармонично с останалата част от автомобила. Едва след тази първоначална валидация те се превръщат в прототипи, които продължават да се тестват, за да се стигне до финално одобрение и включването им в бъдещите коли.