Начало Списание Ботас за двубоите в F1

Ботас за двубоите в F1

26
0

Двубоите между пилотите в F1 все по-често са обект на коментари след края на състезанията. Всяка атака и защита се анализира много повече от самите надпревари. Може би причината е, че в тях доминацията на Мерцедес е сериозна, а през юли Люис Хамилтън постигна исторически успех, като спечели 4 надпревари, каквито впрочем за един месец са организирани само още веднъж в историята – през 2005 г.
Действията на пилотите се оценяват предимно от гледна точка на модерните правила в спорта, които всъщност не биха позволили да има двубои като легендарните битки на Вилньов и Арну в Дижон през 1979 г. или на Пике и Сена в Унгария през 1986 г.
Използването на системите DRS, въведени през 2011 г., улесни изкуствено изпреварванията, за да е по-интересно, но всъщност ставаме свидетели все по-често на спорове, наказания или отсъствие на такива при близки ситуации.
В този аспект добавихме малко информация по темата – гледната точка на Валтери Ботас към атаките и изобщо карането на модерните болиди в едно ексклузивно интервю за нашето списание.
В друг разговор пък Серхио Перес хвърли малко повече светлина върху приключилите неуспешно разговори с Ферари, но и върху кариерата и представянето си в Гран при, които отново правят силно впечатление.
Информация за начина на работа с гумите при някои водещи отбори пък ни дава идеи за нивото, до което са достигнали в развитието си.
Фамозният Паоло д’Алесио ни връща към развитието на Формула 1 през 70-те, а една история за Гран при на Южна Африка през 1985 г. ни разкрива как Формула 1 никога не се е съобразявала особено с настроенията в световната политика!
Пак във връзка с качествата на пилотите и идеите дали не е най-добре да се състезават в коли с едни и същи качества, се връщаме към серията BMW M1 Procar, които отново видяхме на пистата в Австрия през юли, а у нас ви представяме още един от състезателите, водещи битки с еднаквите коли на Хюндай по нашите трасета – Мирослав Ангелов.
Разказваме и за последните състезания във WRC, както и за последната спортна Хонда – Сивик Тайп R, и работата на много специалното подразделение на BMW – Индивидуал.

 

Възползвайте се от електронният ни вариант на сайта e-spisanie.com