В екипа на Ферари са увеличили мощността на задвижващата система с 10 конски сили през зимата, въпреки изискването целия сезон да бъде изкаран само с 3 задвижващи системи, съобщава Аутоспорт.
Това означава средно по 7 надпревари за един двигател (21 състезания за 2018 г.) срещу по 5 за един агрегат за миналия сезон (20 надпревари за 2017 г.)
Целта на Скудерията първоначално е била да запази нивото на мощност от миналия сезон при увеличена издръжливост, която да позволи един агрегат да изкарва с 40% по-голяма дистанция.
В крайна сметка в Маранело под ръководството на технически шеф по двигателите Корадо Лоти дори са успели да повишат малко мощността, в което в екипа се надяват да са близо до нивото на Мерцедес за началото на новия сезон.
За да се постигне това представяне, в екипа са направили няколко промени. Турбокомпресорът сега е по-лек, като постига по-голям бууст с по-кратко време за реакция. Освен това начинът на зараждане на хибридната система MGU-H е по-ефективен.
Във Ферари също така искат да са сигурни, че следващата спецификация на двигателя, която ще бъде въведена в хода на сезона, ще бъде достатъчно голяма стъпка напред и ще може да конкурира Мерцедес.