Начало Автомобилни новини PSA Group разкрива автомобилните емисии в реални условия на шофиране

PSA Group разкрива автомобилните емисии в реални условия на шофиране

77
0

След измерванията на реалния разход на гориво протоколът, разработен от PSA Group, T&E, FNE и Bureau Veritas, е адаптиран да измерва емисиите NOx и твърди частици в реални условия на шофиране

Измерените стойности на тестваните по-нови автомобили Peugeot, Citroën и DS показват отлични резултати за емисиите NOx и твърди частици. Те отразяват обещанието на PSA Group да пусне на пазара автомобили, отговарящи на изискванията за коефициент на съответствие от 1,5 в реални условия на шофиране (RDE) още през 2017 г., три години преди планираното въвеждане на европейските стандарти за емисиите през 2020 г.

Съгласно поетия през март 2017 г. ангажимент, PSA Group e адаптирала протокола за измерване на CO2 емисиите с неправителствените организации T&E и FNE за измерване на замърсителите (NOx и твърди частици). Днес Групата съобщава първите резултати, които са в съответствие със стандарта Euro 6d-TEMP. Вж. таблицата по-долу.

Прогнозни средни стойности на реалните емисии на автомобил с малък пробег (1)

 

Модели, отговарящи на
Euro 6 RDE

NOx

(мг/км)

Брой частици (PN)

(1011  #/км)

Разход на гориво

Резултати от протокола

Граница 2020 г.

Резултати от протокола

Граница

2020 г.

Резултати от протокола

Peugeot 208 с 1,2-литров двигател PureTech 82 MT5

 

28

WLTP: 60

RDE: 90*

 

5,5

Няма законово определена граница

 

6,3

Peugeot 308 с 1,2-литров двигател PureTech 130 MT6

 

13

 

3,5

 

 

 

 

 

WLTP: 6.0

RDE: 9.0

 

6,8

Peugeot 308 SW с 1,5-литров двигател BlueHDi 130 MT6

 

52

 

WLTP: 80

RDE: 120*

 

 

2,0

 

5,7

*Въз основа на настоящия коефициент на съответствие 1,5, който предстои да бъде потвърден от Европейската комисия

Тези добри резултати потвърждават ефективността на избраните технологии и ангажимента на PSA Group да изпълни целите, заложени в стандартите за емисии на ЕС, три години предсрочно.

Тестването на емисиите ще бъде налично за 80% от продаваните в Европа автомобили, отговарящи на изискванията на Euro 6d-TEMP, до края на 2018 г. за пътническите и до края на 2019 г. за лекотоварните автомобили. Протоколът за изпитване ще обхване и хибридните автомобили на PSA Group през 2019 г.

Нещо повече, в допълнение към вече съобщените резултати от изпитванията за разход на гориво на пътнически автомобили в реални условия на шофиране, този месец PSA Group ще публикува на уебсайтовете на съответните марки данни за разхода на гориво на всички лекотоварни автомобили, отговарящи на изискванията на Euro 6b, включително Peugeot Partner, Expert и Boxer.

Този процес, осъществен в сътрудничество с две неправителствени организации – T&E и FNE, под контрола на Bureau Veritas, бе удостоен с наградата ECOBEST 2017 за своята ефективност и надеждност. Жил льо Борн, изпълнителен вицепрезидент на отдела за качество и инженерни решения в PSA Group, каза:

„Отличните резултати от тестовете на нашите първи автомобили демонстрират правилния избор на технологии от страна на PSA Group. Ние постигнахме настоящата цел, зададена от европейските стандарти по отношение на емисиите в реални условия на шофиране, три години предсрочно. С това начинание, което стартирахме през 2015 г. и което продължава да има огромно значение в сектора, ние следваме нашия ангажимент за прозрачност към нашите клиенти.“

Грег Арчър, Директор екологични автомобили в отдел Транспорт и Околна среда, каза: „PSA е безспорният лидер по отношение на начина, по който съобщава за емисиите на своите автомобили. Групата предоставя на своите клиенти ясни и прозрачни данни за реалните емисии, което никоя друга компания не прави. По този начин PSA показва, че няма нищо, което да крие.“

Филип Лантение, изпълнителен вицепрезидент, Корпоративно и бизнес развитие в Bureau Veritas, добави: „Bureau Veritas, в качеството си на независим и международно признат орган, удостоверява, че разширеният протокол за измерване на емисиите NOx и твърди частици е извършен в съответствие с актуалните спецификации и че резултатите са надеждни. Ние сме уверени в последващото внедряване на протокола без компромис с неговата одитируемост.“