Начало Автомобилни новини 10 милиона станаха абонатите на услугите за свързаност на Hyundai Motor Group

10 милиона станаха абонатите на услугите за свързаност на Hyundai Motor Group

105
0
Само една година и десет месеца след „включването“ на 5 милиона абоната към свързаните услуги за мобилност, Hyundai успя да удвои бройката и да достигне до 10

Hyundai Motor Group обяви, че потребителите на свързани автомобилни услуги вече надхвърлят 10 милиона абоната. Те се удвоиха само една година и 10 месеца след достигане на 5 милиона абонатa през август 2021 г. Този бърз растеж e част от стратегията на корейския производител за софтуерно дефинирани превозни средства (SDV).

Услугите за свързани автомобили използват Wi-fi мрежи, за да активират или актуализират информационно-развлекателните системи в автомобила и приложения за смартфони. Те предоставят на клиентите удобен достъп до техните превозни средства. Навигация в реално време, гласово разпознаване и дистанционно управление на превозни средства са част от услугите, които се актуализират по въздуха (OTA).

 

Нашата цел е да ускорим прехода към ерата на SDV, като се съсредоточим върху софтуерни технологии, които безпроблемно свързват всички преживявания на ползвателите на нашите услуги. Ще разширим екосистемата, за да предоставим по-персонализирани услуги за мобилност за нашите клиенти.”

Хае-Йонг Куон, вицепрезидент на Центъра за развитие на информационно-развлекателни системи в Hyundai Motor Group

Групата представи на пазара първите свързани автомобилни услуги в Корея през 2003 г., а през юни 2011 и в САЩ, Китай, Европа, Индия.

Очаква се свързаните автомобилни услуги да бъдат допълнително подобрени в съответствие с прехода на Hyundai Motor Group към SDV системи. Групата разкри своята визия и стратегия за SDV на събитието „Unlock the Software Age“ през октомври 2022 г. и обяви, че ще започне да предоставя софтуерни актуализации на OTA за всички бъдещи модели превозни средства.

Hyundai Motor Group активно разработва софтуер и свързани устройства, с фокус върху общото потребителско изживяване. Тази стратегия включва свързване на устройствата за мобилност с разнообразни услуги, с цел създаване на нова екосистема за мобилност.

Чрез използване на данни за мобилност и местоположение, както и AI технологии, системата „разбира“ намеренията на потребителите, за да гарантира естествено свързани преживявания.

Може да се запознаете отблизо с възможностите на услугите за свързаност и най-новите автомобили на марката в дилърската мрежа на Hyundai в България.