Новият пилот на Рено Нико Хюлкенберг смята, че 2017-а също ще е година за изграждане за екипа. Френският концерн се завърна със заводски отбор в спорта в края на 2015 г., закупувайки Лотус. Тимът от Енстън обаче имаше много малко време за подготовка за 2016 г. и логично тя бе експериментална за тима, който освен това премина от двигатели на Мерцедес към Рено. Все пак Рено спечели общо 8 точки и се класира пред Заубер и Мейнър в шампионата при конструкторите.
„Мисля, че следващата година също ще бъде да изграждане на тима. Трябва да бъдем реалисти, заяви германецът. – В Рено купиха отбора миналата година и бяха в сложна ситуация, особено в началото на 2016 г. Не направиха много по отношение на развитието на колата RS16. Затова се надявам следващия сезон да е малко по-добър. Но не очаквам да бъдем веднага в топ 6. Дори място в топ 10 ще е сложно за постигане. Тези неща отнемат много време – да изградиш инфраструктура, да вземеш добри служители в тима и да развиваш колата.”
Хюлкенберг също така смята, че бившият му отбор Форс Индия не може да прогресира повече в шампионата, ако не увеличи ресурсите си. Екипът на Виджай Маля завърши на 4-о място при тимовете за 2016 г., с едно по-напред спрямо 2015 г. „Да бъдеш сред първите 3 отбора е много трудно, каза Нико. – Мисля, че Форс Индия ще има нужда от малко по-голям бюджет и повече ресурси за това. Тимът разполага с нужните хора и е много добър на пистата и в работата си във фабриката. Но предизвикателството за място в топ 3 е огромно.”
Останалият във Форс Индия Серхио Перес пък заяви, че тимът има шансове да се класира сред първите 3 за 2017 г. Според мексиканеца в последните години отборът показва израстване с всеки следващ сезон, което му дава поводи за оптимизъм за 2017 г. „Мисля, че бюджетът ни е много добър за 2017 г., каза Перес. – Следващият сезон е голяма възможност за нас да продължим да постигаме повече от очакваното. Тази промяна в правилата е най-добрата ни възможност да се придвижим напред и да се опитаме в влезем в топ 3.”