Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 21 хилядни разделиха Хамилтън и Розберг във втората тренировка

21 хилядни разделиха Хамилтън и Розберг във втората тренировка

75
0
Австралия 2012,Люис Хамилтън,Макларън

Само 21 хилядни от секундата разделиха Люис Хамилтън и Нико Розберг във втората тренировка за Гран при на Италя на Монца. Двамата пилоти на Мерцедес бяха, както се изрази коментаторът на пистата Боб Костандурос от друга планета и бяха по-бързи с повече от 0,7 сек от третия – Себастиян Фетел с Ферари, зад който пък отново се наредиха пилотите на Форс Индия – този път в разменен ред – Серхио Перес и Нико Хюлкенберг. Те бях с рекордни постижения в максималната скорост на втори и трети сектор – съответно 342 и 315 км/ч. Зад тях отново остана Кими Райконен, следван от пилотите на Лотус Ромен Грожан и Пастор Малдонадо.

Хамилтън и Розберг започнаха интензивна работа по настройките за неделното състезание още от първите минути на втората тренировка, като първо с твърдия тип гуми направи сравнително дълги серии от обиколки, като караха както с отворени DRS системи, така и без тях. Хамилтън отново, както и сутринта бе по-бързия пилот с тези гуми.

След първия половин час започнаха опитите със софт. Калрос Сайнц сложи първи меки гуми, следван от Хюлкенберг, който излезе 3-и зад двете коли на Мерцедес. Райконен също сложи софт, но и той беше с почти половин секунда по-бавен. Чак Фетел с по-меките смески се доближи максимално до времето на Хамилтън. Малко след това при следващия си опит Себастиан излезе начело, но без да слезе след под 1:25 мин.

Поставяйки софт, Хамилтън отново бе най-бързият пилот на пистата като слезе до 1:24,279 мин в топ тура си след излизането от бокса. Розберг бе по-бърз в първите два сектора, но отново загуби поне 0,2 сек на Параболика в третия.

Проблеми с хидравликата на кормилния механизъм попречиха на Даниел Рикиардо да изпълни програмата си за днес. Вторият Ред Бул на Дани Квят също имаше проблеми, по всяка вероятност със скоростната кутия и бе много бавен в цели 28 обиколки! Но отново най-сериозни неприятности имаше в бокса на Макларън. Само след 3 обиколки колата на Дженсън Бътън трябваше да спре в бокса и започне корекция на новопоставените компоненти.