Начало Автомобили 4% ръст в продажбите на София Франс Ауто за първите четири месеца

4% ръст в продажбите на София Франс Ауто за първите четири месеца

330
0

За първите четири месеца от годината, София Франс Ауто е предала на своите клиенти 1718 автомобила. Това представлява ръст от 4% в сравнение със същия период на миналата година. За официалния вносител на Peugeot този показател е повече от добър. Отчитайки настъпилите промени в моделната гама на марката, най-вече замяната на 307 с 308, обновяването на Partner и появата на новия Bipper, София Франс Ауто се надява на още по-голям ръст в продажбите през втората половина на годината. На изложението за товарни автомобили и автобуси марката се представя под логото “From B to B”. Това означава “от Bipper до Boxer” Този девиз определено показва възможността да се избере най-подходящия автомобил от крайния клиент. Гамата на Peugeot включва 6 основни модела за малък и среден бизнес.
Първият е товарната версия на все още произвеждания 206. Той има обем от 1,13 куб. м. Вторият в гамата е Bipper. Той поема товар от 610 кг и разполага с товарно пространство от 2,5-2,8 кубика. Третият е първата версия на Partner с новото обозначение “Орижин”. Товароносимостта на изпитания боец е 600 кг, а обемът е 3 куб. м. В розата на марката следва новият Partner. Той е с обем на багажното пространство от 3,3 до 4,1 куб. и възможност да превозва товари от 625 до 850 кг. Следва моделът Expert с обем 5-7 кубика и товароносимост от 1000-1200 кг. Естествено най-търсеният модел е и най-високо в гамата. Това е Boxer. Той се предлага в 40-50 версии с обем от 8-17 кубика и товароносимост в границите от 1100 до 1950 кг.
По време на изложението София Франс Ауто предлага много изгодни оферти, като клиентите могат да ползват отстъпки в размер до 6300 лв. Отделно към тях се включват пълно автокаско и за новите автомобили специалната услуга “Пежо асистанс”. Тя включва оборотен автомобил при положение, че сервизите на марката не са в състояние да отстранят повредата в рамките на 1 ден. Той се предоставя до период от 4 дни. Ако сте вече на път и колата се повреди, може да ползвате хотел, който се поема от Пежо, а за да продължите своя път, ще получите отново оборотен автомобил.
“В този момент гамата на Peugeot е по-силна от всякога”, обяви г-н Стоян Желев, президент на София Франс Ауто. “След като открихме най-големия продажбено-сервизен комплекс на фирмата на бул. “Ботевградско шосе” резултатите не закъсняха. Не само увеличихме сервизната зона, но откриването на централен склад за авточасти значително подобри обслужването на клиентите. Инвестициите в тази насока продължават. В момента комплексът е разположен върху територия от 57 декара, но предстои откриването на още едно звено. Това е централният склад за доставка на нови автомобили. Бяха открити нови сервизни центрове в Търговище, Разград, Карлово и Смолян. Предстои отварянето на сервизи от типа “Блу Бокс” в Плевен и Пазарджик. Това ще ни помогне да обслужим по-добре нашите стари и нови клиенти. Инвестираме и в обучението. В момента поне 25 човека са на обучение във Франция. Това не само подобрява тяхната квалификация, но и те се запознават с последните изисквания на производителя.”
На пресконференцията присъстваха и двама гости от Франция – Жан Франсоа Котро, директор Централна Европа и Франк Бърне, директор за България и Румъния.
Г-н Котро не без гордост сподели с присъстващите журналисти, че през последните месеци на миналата година и първите на тази, продажбите и печалбитте на марката вървят непрекъснато нагоре. С реализираните свежи пари централата на компанията ще продължи да инвестира средства в ново оборудване и бъдещето на Peugeot. В момента, след първите 4 месеца на годината, Пежо е на 5-то място, като отчита ръст от 15% в Централна Европа. Кризата от ниските нива на долара не се отрази на групировката, тъй като тя не продава в САЩ. “В момента Peugeot е лидер при производството на двигатели с новите екологични изисквания”, заяви още г-н Котро.“ 50 на сто от моделите изпускат по-малко от 140 грама СО2, а 25% – по-малко от 130. Това е много важно за бъдещите ни позиции на пазара, защото изискваниятана Европа стават все по-строги”, допълни той.