Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Алонсо с нова мотивация, Бътън има недовършена работа с Хонда

Алонсо с нова мотивация, Бътън има недовършена работа с Хонда

35
0

Фернандо Алонсо изпитва нова мотивация за работа след присъединяването си към екипа на Макларън, заяви самият пилот по време на пресконференцията на Хонда в централата на автомобилния производител в Токио.

Двукратният световен шампион прекрати предсрочно договора си с Ферари, който бе до края на 2016 г. Той се върна в Уокинг, където работи през 2007 г., но напусна след разрива в отношенията с Рон Денис. Сега обаче отново е там и е готов да работи за постигането на нови успехи.

– Съвсем наскоро приключихме първия тест на Херес. Много съм щастлив, че съм част от новата ера в партньорството на Макларън и Хонда. За мен бе чест и гордост да седна в автомобила през първия му ден на писта. В момента изживяваме сериозно предизвикателство с този нов проект и се вълнувам. След толкова години във Формула 1 усещам нова мотивация и адреналин от това, че ще се боря с най-добрия отбор. Посланието ми към феновете е да ни подкрепят и да се радват на сезона, а ние ще направим най-доброто, което можем – обясни Алонсо.

Подробности по темата за завръщането на испанеца в Макларън може да намерите в новия брой на списание ClubS1 (179).

Дженсън Бътън от своя страна заяви, че има недовършена работа с Хонда. Едни от най-трудните сезони в кариерата му бяха 2007 и 2008 г. с екипа на японския производител. Той взе съответно 6 и 3 точки през тези години, а в края на втората от тях компанията обяви, че се оттегля от Формула 1. Англичанинът остана в екипа, който Рос Браун възроди и спечели световната титла през 2009 г.

– През 2007 и 2008 г. не постигнахме заедно добри резултати, така че сега има за какво да работим. Имаме много недовършена работа. Хонда има своите цели, а задвижващата система не е карана три години преди теста (на Херес). А и във Формула 1 автомобилите се довършват точно преди първото излизане на изпитания. Всичко пристига в последния момент. Убеден съм, че много хора, виждайки излизане от гаража в 11 часа, а не в 9, се питат „Не можахте ли да започнете два часа по-рано?” Но тимът се старае да извлече максимума от всичко през зимата и да пристигне с възможно най-добрата кола на първия тест – каза Бътън.

Той допълни, че Макларън-Хонда няма да спечели първото състезание, няма да е и на подиума, а целта на екипа е да се подобрява по време на сезона.