Макларън не очакваше и двете коли на тима да се класират в топ 10 на високоскоростна писта като Монца, призна Фернандо Алонсо.
Испанецът се нареди седми, а съотборникът му Дженсън Бътън бе десети в следобедната сесия на италианското трасе. Алонсо бе с хидравличен теч сутринта, който отне цялата обедна почивка на механиците, за да го поправят.
„Издръжливостта ни не бе перфектна днес. Все още имаме известни тревоги, но нямаше нищо сериозно, което е добра новина. Трябва обаче да се погрижим за всичко, защото не искаме да губим точки в най-важните моменти. Денят бе положителен. Трябва да прегледаме какво тествахме днес – изпробвахме интересни прототипни компоненти. Сравнително доволни сме. Не очаквахме и двете коли да са в топ 10 на високоскоростна писта като тази. Трябва да останем здраво стъпили на земята, тъй като по принцип в събота имаме известно отстъпление (в темпото). Не би било реалистично да очакваме да се класираме в Q3 утре. Ако успеем, ще е приятна изненада”, коментира Фернандо.
Бътън кара в първата тренировка с Halo устройството. Той сподели, че не е имал особени грижи с него.
„Може би би било по-трудно да се видят светлините на старт-финала и при питстопове, но все още има време за подобрения”, продължи англичанинът. „Усещането е малко странно. При 320 км/ч вместо да се съсредоточаваш към следващия завой, гледаш нещо пред очите си и те малко се кръстосват.
Влизането в Q3 е възможно. Днес програмата ни не включваше нищо различно от обичайната ни програма, така че има шанс. Колата върви сравнително добре. Скоростта в дълги серии все още изисква работа, ако искаме да се борим за точки.”