Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Албон се размина със зоната на точките за второ поредно състезание

Албон се размина със зоната на точките за второ поредно състезание

642
0
Александър Албон, Уилямс
Александър Албон, снимка Уилямс

Александър Албон финишира 11-ти в Гран при на Австралия. Пилотът на Уилямс се размина със зоната на точките за второ поредно състезание. Албон призна, че темпото му не е било достатъчно добро и се е борил с прекалено голям грейнинг.

Албон беше единственият представител на Уилямс в Мелбърн. Англо-тайландският състезател катастрофира във втората свободна тренировка и повреди сериозно своя болид. В резултат на това от Уилямс взеха решение да предоставят на Албон болида на неговия съотборник. Следователно Логан Сарджънт приключи участието си в уикенда на пистата Албърт парк, макар да не беше виновен за случилото се

Албон потегли от 12-та позиция в Гран при на Австралия. Състезателят на Уилямс загуби позиции от Валтери Ботас и Кевин Магнусен в началната фаза на борбата. После той спечели едно място заради отпадането на Макс Верстапен.

26-годишният състезател направи първия си питстоп в седмата обиколка. Той остана на трасето след появата на виртуален сейфти кар заради отпадането на Люис Хамилтън.

Албон направи второто си спиране в 30-тата обиколка. После пилотът на Уилямс пазеше гумите си и беше близо до челната десетка. В последната обиколка той мина още едно място напред заради катастрофата на Джордж Ръсел. Това обаче не беше достатъчно за точки и в крайна сметка Албон остана 11-ти.

Албон коментира, че ранните спирания в бокса са прикривали липсата на състезателно темпо.

„Опитахме се да останем в състезанието чрез ранни спирания и връщане на позиции на пистата. В крайна сметка темпото на нашите конкуренти беше твърде силно“, сподели пилотът на Уилямс.

„Всеки път, когато се опитвах да съответствам на темпото на автомобилите около мен, имах грейнинг. А когато можех да правя собственото си състезание бях на три десети и половина от темпото на болидите около мен.“

„Имахме много грейнинг и се борехме с автомобила навсякъде, така че трябва да погледнем добре защо се случи така. Разочароващо, че не можахме да се възползваме от оттеглянето на три от водещите автомобила, а съперниците ни го направиха. Това показва, че темпото ни не беше достатъчно бързо, за да стоим все още извън точките“, обясни Албон.

„Беше труден уикенд, но се справихме доста добре и наистина се сплотихме като отбор. Всички на пистата наистина се окопитиха, така че мога само да им благодаря за упоритата работа и отдаденост и разбира се на Логан за това, че е истински отборен играч.“

„Честно казано съм доста съм доволен от представянето си, като се имат предвид обстоятелствата. Ще продължим да се сплотяваме като отбор и се надявам да се върнем по-силни в Япония“, заключи Александър Албон

„Тъй като не бяхме работили с високо ниво на гориво, започнахме състезанието на по-заден план. Знаехме, че износването ще бъде проблем, особено след като задължителното налягане в гумите беше увеличено в петък вечерта. Не не направихме достатъчно, за да намалим влиянието на този проблем. Това остави Алекс в затруднение между грейнингът на предните и влошаването на състоянието на задните гуми“, каза Дейв Робсън.

„Автомобилът не беше достатъчно бърз този уикенд, което накара Алекс да намери време за обиколка, натискайки гумите. Това ускори деградацията и ни остави неспособни да се борим с автомобилите, с които би трябвало да можем да се състезаваме.“

„Това беше труден уикенд по очевидни причини. Въпреки че отношението на целия отбор беше много впечатляващо, всички напускаме Мелбърн разочаровани от крайния резултат. След две седмици ще бъдем в Япония. С нетърпение очакваме да се справим с много различните изисквания на страхотната писта в Сузука“, добави пърформанс директора на Уилямс.