Начало Избрани Aлфа Ромео ще използва променен под на Имола

Aлфа Ромео ще използва променен под на Имола

715
0
Aлфа Ромео С42 Ферари
снимка, Алфа Ромео

Екипът на Алфа Ромео ще представи променен под в на Гран при на пистата Имола. Отборът от Хинвил се стреми да остане в оспорваната битка в средата на колоната. 

В момента Алфа Ромео се намира на шесто място в световния шампионат на конструкторите в F1. Валтери Ботас спечели шесто и осмо място в трите си старта с отбора, докато дебютантът Гуаню Жу се класира на 10-то място в Бахрейн и бе единайсети в Джеда и Албърт парк.

Директорът на отбора Фредерик Васьор призна, че Алфа Роме трябва да се справи с надпреварата в областта на развитието, ако иска да се бори със своите съперници през сезон 2022 в F1. 

Напълно съм доволен от резултатите в първите три състезания, каза Васьор пред Motorsport.com относно представянето на отбора в началото на сезона.

Знам също така, че развитието започва от Имола и Барселона. Трябва да сме там в правилния момент. Имаме някои актуализации, които се подготвят. Всички отбори подготвят подобрения на своите автомобили.“

За Имола ще имаме нова част на пода. Тя ще се използва само на тази седмица. Засега нещата изглеждат добре за нас.“

За момента Ферари избягва да въвежда големи актуализации през 2022 г. Шефът на отбора Матиа Биното заяви, че планът е да не се внасят нови части в Имола, тъй като форматът на спринтовия уикенд означава ограничено време за тяхното изпробване.

Въпреки това Васьор казва, че стратегията на Алфа Ромео е да въвежда актуализации възможно най-скоро, а не да се тревожи прекалено много за тънкостите на конкретното трасе.

Ако чакаш така, след Имола идва Маями, което е доста сложно. След това имате Барселона, която е доста добро място за нови части. Но след това отиваме в Монако, Баку, Монреал.“

Може би имате два различни подхода между отборите. По-лесно ли е да представите голям пакет на всеки четири събития или да се опитате да въведете по един компонент на всяко едно събитие?“

Така постъпихме преди три години, защото през 2020-та и 2021 г. не развивахме толкова нашия автомобил.“

Мисля, че това беше много успешно за нас. Със сигурност отново ще подходим по същия начин. Ще се опитаме да предоставяме актуализации, но не на всяко състезание.“

Първата актуализация на болида ще бъде в Имола, другата в Барселона. Ще се опитаме да продължим да натискаме и да се развиваме колкото се може по-дълго.“

Васьор призна, че спринтовият формат е затруднил въвеждането на промени по автомобила, но настоя, че отборът може да се справи с това предизвикателство.

Със сигурност не е лесно, когато е началото на сезона и все още сме в процес на въвеждане на актуализации и т. н. Но мисля, че това е същото за всички.“

В ръцете на екипа е да реши дали иска да има актуализация или не. Също така от пилотите зависи да са готови да свършат добра работа в свободните тренировки. Знаем правилото и за мен то не е драма. В цял свят има много шампионати с един час свободни тренировки или дори по-малко. Но в края на краищата шампионатът винаги се печели от най-добрия пилот“, завърши Фредерик Васьор.