Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Алфа Таури AT03 – стилът на една нова ера

Алфа Таури AT03 – стилът на една нова ера

3633
0

Новият болид на Алфа Таури за сезон 2022 – АТ03 – бе представен с кратък клип онлайн

Отборът отново използва възможността за промотиране на модния бранд, чието име носи. 3D CGI образът на автомобила за новата състезателна година във Формула 1 бе комбиниран с представянето от манекени на колекцията дрехи „Алфа Таури“ за сезон пролет-лято 2022.

Тимът Алфа Таури спечели 142 точки през сезон 2021 в F1 и завърши шести в шампионата при конструкторите.

AT03 е създаден в съответствие с новите технически правила, влизащи в сила през 2022 г.

От тима отбелязаха колко важна за резултатите на един отбор е приемствеността. Във Фаенца запазиха пилотите Пиер Гасли и Юки Цунода. Французинът се превърна в една от звездите на миналия сезон с много запомнящи се представяния. Японският му съотборник имаше доста трудности, но постепенно започна да отбелязва по-добри и постоянни резултати.

„Вълнувам се най-после да покажем как изглежда автомобилът ни за 2022 г.“, коментира шефът на Алфа Таури Франц Тост.

„Това е началото на една напълно нова ера във Формула 1. Надяваме се болидът ни да е много силен след миналогодишните успехи. Още веднъж работихме заедно с модната марка, за да представим колата си. Мисля, че успяхме да сътворим нещо специално.“

Техническият директор Джоди Егинтън отбеляза, че в новата кола практически няма никакви физически компоненти от миналогодишния автомобил

„Работа по този проект започнахме отдавна, но тогава дойде пандемията и спряхме. Всичко беше рестартирано на 1 януари 2021 г. Точно тогава обаче преминавахме към 60% аеротунел и трябваше да създадем 60% модел за този болид, докато същевременно подготвяхме такъв за колата за 2021-ва. Причината е, че не е разрешено да се използват две аеродинамични тръби едновременно. Трябва да кажа, че хората се справиха страхотно с допълнителната работа.“

„Новите правила за аеродинамиката позволяват експериментиране с различни идеи и концепции, но същевременно представляват по-голям риск нещо да се обърка някъде. Почти съм убеден, че на първия тест ще видим интересни интерпретации на регулациите, които ще провокират дискусии и разследвания за възможни развойни посоки за всички отбори през сезон.“

„По отношение на сътрудничеството с Ред Бул, то за 2022 г. то е съсредоточено в задната част – скоростна кутия, хидравлика, задно окачване. Споразумението е подобно на това, което сме имали в миналото. Разликата е в това, че вследствие на промяната в правилата и двата отбора ще са с еднакви спецификации на компонентите. Преди ние бяхме с по-стари с година части.“