Том Кристенсен, Алън Макниш и Диндо Капело спечелиха страхотна победа за Ауди в една класическа надпревара на пистата Льо Ман.
Състезателите на кола №2 R10 TDI направиха едно от най-силните карания в 24-часовата надпревара, спечелвайки осма победа за последните девет години.
Триото успешно се пребори с трите автомобила Пежо 908 HDI, с което Кристенсен спечели рекордна осма победа. Това бе и втора победа за Макниш, като първата му бе преди около десетилетие. Капело пък спечели третата си победа в престижната надпревара.
Пежо пък явно ще трябва да чакат още една година, за да спечелят класическата надпревара на домашна почва. Ауди пък направиха точно каквото бе необходимо, като първоначално бяха наясно, че идват като догонващи. Те използваха силните си страни и поставиха по-бързите коли на Пежо под напрежение.
Пежо пък наистина бяха видимо доста по-бързи от Ауди, но предимството на германците бе, че имат опит на Льо Ман. Така те не позволяваха да изостават всеки път, когато се случеше нещо непредвидено на пистата.
Така след дъжда, завалял през нощта над Франция, кола №2 бе на три минути пред Пежо №7 на Марк Жене, Жак Вилньов и Никала Минасян. И въпреки че Пежо бяха по-бързи, то стабилността на Ауди в сложните условия, както и опитността на пилотите, им помогна да компенсират скоростта на французите.
Трети бяха отново Пежо с Франк Монтани, Рикардо Зонта и Кристиан Клийн.Пети също бе Пежо с Лами, Саразин и Вурц. Четвърти и шести пък съответно бяха Ауди.
Класиране в 24-те часа на Льо Ман:
1. Макниш, Кристенсен, Минасян (Ауди R10) 381 обиколки
2. Жене, Минасян, Вилньов (Пежо 908 HDI) + 4:31.094 мин.
3. Зонта, Клийн, Монтани (Пежо 908 HDI) + 2 об.
4. Лур, Према, Рокенфелер (Ауди R10) + 7 об.
5. Саразин,Лами, Вурц (Пежо 908) + 13 об.
6. Биела, Пиро, Вернер (Ауди R10) + 14 об.
7. Прима, Тинсо, Трелюер (Пескароло Джъд) + 19 об.
8. Гропи, Аяри, Дювал (Курадж-Орека Джъд) + 24 об.
9. Мюке, Чаруз, Енг (Лола Астън Мартин) + 27 об.
10. Ван Меркщайн, Верстапен, Блеекемолен (Порше RS Spyder) + + 2:26.516 мин.