Ауди потвърдиха слуховете, че представеният в Детройт втори е-Tron прототип е първообразът на бъдещото R4.
Колата ще бъде по-малка и слаба от суперспортния R8, но пък същевременно доста по-мощна от ТТ. И тъй като прототипът от Детройт има електрозадвижване, R4 също ще има и електрически вариант. За радост на консервативните фенове обаче, базовата версия ще има стандартен бензинов агрегат. Става въпрос за турбо-мотор с работен обем от или 2000 или 2500 кубически сантиметра.
Карбоновото купе на е-Tron обаче най-вероятно ще бъде заменено с традиционни алуминиеви панели.
Ауди обаче далеч не смятат да развиват електроразработките си само при спортните си модели, а напротив. Всъщност е много вероятно е-Tron да стане име, което да бъде нещо подобно на Quattro марката на немците, като почти сигурно с такива версии ще бъдат оборудвани всички моделни семейства на марката – от А1 до А8.