Начало Тест драйв GWM Poer ревю: размери, лукс и офроуд възможности

GWM Poer ревю: размери, лукс и офроуд възможности

106
0
GWM Poer ревю
GWM Poer

Пикапът на GWM Poer впечатлява със своите размери и осанка, наподобяваща камион, до голяма степен благодарение на огромната си, висока решетка. Моделът се харесва и изглежда, че е вдъхновен от утвърдени модели като Toyota Tacoma и HiLux. На българския пазар той носи името Poer, докато на други пазари е известен като „P Series“ или „Ute Cannon“.

Тестовият екземпляр е във високото ниво на оборудване Supreme (другото ниво е Premium), което предлага изобилие от лукс. Версията Passenger е с дължина 5410 мм, което я нарежда сред големите пикапи. Кабината е допълнително подобрена с регулиране на волана по обхват.

Нивото Supreme се отличава с:

  • Хромирани ролбари в товарния отсек и електрически люк.
  • Кожени тапицерии и електрическо регулиране на двете предни седалки.
  • 7,0-инчов дигитален екран за водача и безжично зареждане на телефон.

Интериорът е практичен, с достатъчно място за съхранение и дори 220-волтов електрически контакт за зареждане на устройства на задния ред. Воланът е здрав и фин за работа, приятно лек при по-ниски скорости.

Динамика и офроуд характеристики

Под капака GWM Poer разполага с 4-цилиндров бензинов двигател с турбо, генериращ 190 к.с. и 360 Nm въртящ момент. Оборудван е с модерна 8-степенна автоматична скоростна кутия ZF и разполага с всички необходими офроуд екстри:

  • Раздатьлна кутия с компютърно управление, бързи и бавни предавки.
  • Асистент при спускане по наклон и контрол на задържане по наклон.
  • Пътен просвет от 235 мм (ненатоварен).
  • Товароносимост до 1050 кг. Товарният отсек разполага и с практична стълбичка на капака.

По време на нашето GWM Poer ревю, пикапът показа добра динамика при необходимост от бързо ускорение и уверено пътно поведение на магистралата (с разход между 13 и 17 л/100 км при 130-140 км/ч). На пресечен терен функциите за понижаващи предавки и асистент при спускане по стръмен наклон работеха отлично.

Офроуд показател (ненатоварен)Стойност
Пътен просвет235 мм
Ъгъл на подход27 градуса
Ъгъл на отклонение25 градуса

Технологии и безопасност: еталон в класа

GWM Poer предлага широка гама от усъвършенствани технологии за безопасност, които са на еталонно ниво.

  • Автономно аварийно спиране (AEB): Разпознава превозни средства, пешеходци и велосипедисти.
  • 7 въздушни възглавници: Включително предна централна въздушна възглавница за предотвратяване на сблъсъци на главите при странични удари.
  • Асистент за поддържане на лентата: Работи между 60 км/ч и 140 км/ч, но може да бъде прекалено напорист, което налага ръчното му деактивиране.
  • 360-градусово наблюдение: С 4 камери и сензори отпред и отзад.

Медийната система е с 9,0-инчов тъчскрийн с поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto. Въпреки някои дребни особености в управлението на дисплея, екранът е като цяло отличен – реагира бързо, показва ясно и е доста лесен за употреба, особено когато се използва като огледало за смартфон.

Заключение

GWM Poer е пикап, който предлага впечатляваща комбинация от размери, лукс и способности на достъпна цена.

В зависимост от предназначението ви, вероятно не ви е нужно нищо повече от базовия модел Commercial. Но ако търсите по-приятно изживяване при пътуване с автомобил – не просто работен камион – нивото на оборудване Supreme е значителна стъпка напред, което потвърждава нашето GWM Poer ревю.