Начало Автомобилни новини АUTO BILD ВЕЧЕ И НА БЪЛГАРСКИ ЕЗИК

АUTO BILD ВЕЧЕ И НА БЪЛГАРСКИ ЕЗИК

262
0

Водещото европейско автомобилно списание АUTO BILD на германската издателска групировка Axel Springer Verlag ще излезе и на български език. Списанието ще е на пазара в четвъртък и се издава от фирма Ауто прес, която има изключителните права за България на немската издателска групировка. Издател е Ралф Петров, известен в близкото минало като издател на друго лицезно издание на български език – Popcorn, а в момента на седмичното списание Телевизия и радио. Консултанти са известните автомобилни специалисти инж. Иван Тенчев и инж. Георги Колев. За рекламата и маркетинговото присъствие на изданието на пазара отговоря Атанас Илков, доскорошен рекламен директор на БНТ.

Българското списание ще излиза месечно, като освен преводните материали ще включва и публикации от родния автомобилен пазар. Подборът на преводните материали ще бъде насочен към реалните проблеми и нуждите на българския автомобилист. Издателите се надяват, че постепенно ще спре безразборното използване на журналистически публикации и снимки на AUTO BILD от многото български автомобилни издания, без затова да има уредени авторски права.

Списание АUTO BILD излиза за пръв път през 1986 година в Германия. Уникалната му концепция го откроява от всички останали автомобилни списания на вестникарския пазар и то бързо става популярно в цяла Европа. Журналистите не се стремят да направят едно лъскаво издание като каталог от автосалон само с представяне на най-новите марки автомобили, а залагат на практичните съвети за шофьорите. Чрез постоянния контакт с аудиторията редакцията предоставя най-интересната информация за водачите на моторни превозни средства. Освен аналитични репортажи за качествата и поведението на отделните марки автомобили и сравнителни тестове, АUTO BILD предлага разнообразни информации и полезни съвети на всички теми свързани с автомобила.

АUTO BILD си е поставило за цел да улесни боравенето със собствения автомобил и ще предоставя на българския читател всеки месец ценни съвети и информации, които да му помогнат при избора му на нов или употребяван автомобил и авточасти.

Няма друго автомобилно издание в света, което да се чете от толкова много хора. Само читателите на немскоезичното издание през четвъртото тримесечие на 2001 година са били 2.78 милиона. А списание АUTO BILD излиза на 13 езика в почти всички европейски страни. Българско издание ще бъде четиринадесетото. AUTO BILD отдавна се е превърнало в еталон за автомобилно издание. В него рекламират най-големите световни производители на автомобили, консумативи, аксесоари и стоки свързани с високо потребление сред мъжката аудитория.

Издател на АUTO BILD е хамбургската медийна групировка Аксел Шпрингер, основана през 1946 година. През 2000 година компанията достига оборот от 2,9 милиарда евро с 13 600 сътрудници, с което е един от водещите европейски медийни концерни. С най-разнообразни по съдържание вестници, списания, специализирани и рекламни издания в Германия и други държави, книгопроизвоство, собствени печатници и дистрибуционни мрежи основната дейност на компанията се концентрира върху печатните медии. С участията си в телевизионни и радиостанции, с производството на собствени телевизионни програми, разнообразни дейности в телекомуникациите и интернет, групировката се включва в динамичното развитие на съвременните електронни медии.