Със 600 000 посетители и над 1000 продадени автомобила, Автомобилен салон Париж се превърна в успех за Citroën. По време на тазгодишното изложение, което беше намалено с 5 дни, уникалната концепция на щанда, “La Maison Citroën”, привлече множество посетители, които се запознаха с обновената гама на марката и нейната продуктова SUV офанзива. Новият C5 Aircross SUV, премиерата на изложението, както и 420-те финализирани продажби, още веднъж доказаха успеха на програмата Citroën Advanced Comfort®. Повече от всякога, Citroën отбеляза истински успех на международното автомобилно изложение!
Положителните резултати за Citroën от салона в Париж през 2018 г:
– 600,000 посетители на щанда, прекарали средно около 30 минути на него,
– 1,000 продажби, 420 от които завършени, което е 50% повече в сравнение с изложението през 2016 г, което беше с 5 дни по-дълго.
Резултатите се дължат на успеха на всеки един модел от обновената гама на Citroën:
– Новият C5 Aircross SUV беше посрещнат отлично и формира 32% от продажбите. 55% от тях са в най-високото ниво на оборудване, Shine.
Нека си припомним, че клиентите, които избраха този модел, дори не са имали възможност да го тестват. Първите автомобили ще се появят в търговската мрежа на големите европейски пазари в края на месец ноември. Този обещаващ старт на C5 Aircross SUV дава твърда заявка за неговия търговски успех. Заедно със стандартната версия беше представена и концептуалната му хибридна версия, C5 Aircross SUV Hybrid Concept, която очакваме през 2020 г.
– 18% от продажбите на изложението са за Citroën C3, който е най-продаваният модел в гамата. 50% от тях са в най-високото ниво на оборудване, Shine.
– 15% от продажбите са за C4 SpaceTourer. Семейният автомобил е еднакво поръчван във версиите си 5 и 7 места.
– 14% от продажбите са за компактния SUV в гамата, C3 Aircross.
По време на изложението, различни събития под мотото “Inspired by You” , засилиха връзката между Citroën и публиката, както и цялостното преживяване, което марката дава:
– Изпълнение „live performance“ в което последните новини и резултати на марката бяха представени под формата на танц и интерактивна презентация. (46 пъти за цялото изложение).
– Седем събития, организирани на арената на щанда:
- ‘Oui Are French’ фестивал с брандовете с които Citroën си партнира,
- Citroën Racing и състезанията,
- Технологиите в центъра на комфорта за Citroën,
- 70 годишнината на 2CV,
- Опознайте Канада със C3 Aircross SUV от Petites Observations Automobiles (сайт за автомобили)
- Пътуването от Пекин до Париж на AutoPlus със C5 Aircross SUV,
- Жените, които изграждат бъдещето на автомобилната индустрия с асоциация Wave.
– 2,200 посетители, които застанаха зад волана на WRC симулатора,
– Магазинът “Le petit Citroën” , който предложи над 3,200 продукта Ситроен лайвстайл,
– 3,300 сервирани напитки Orangina в Café Bulle.