Валтери Ботас дълго време се движеше на шеста позиция и няколко обиколки преди края изглеждаше, че той ще успее да задържи позицията си. Промяната в стратегията заради излизането на кола за сигурност на пистата и дългото ѝ оставане се оказа успешна за Фелипе Маса, но не и за по-младия му съотборник в екипа на Уилямс.
„Въпреки това си мисля, че решението да караме с тези гуми до края бе правилно“, заяви Ботас след състезанието. „Ферари в края имаха много по-добро темпо. Опитахме се да задържим Райконен, но за съжаление в крайна сметка не успях. Разбира се, че съм разочарован, че не успях да спечеля точка.
Не успях да се справя с гумите така, както исках, защото имах проблем със серво управлението. Просто нямах обратната връзка, която очаквах да имам от колата. Ще трябва да проверим сервото. Проблемът започна когато карахме зад колата за сигурност.
Преди излизането на колата за сигурност планирахме три стопа. Затова и преди излизането ѝ натисках и не обръщах достатъчно внимание на гумите. В края опитах всичко, но за съжаление една или две обиколки бяха в повече.
Болидът на Торо Росо бе прекален бърз, за да го спра. След това трябваше да се боря с колите на Форс Индия, но и тяхното темпо бе по-добро. Когато се защитаваш използваш повече от ресурса на гумите. Фелипе можеше да пази гумите си в завоите, аз нямаше как да го правя. Добре, че максималната ни скорост бе добра и това ми помогна много при защитата.
Представянето ни в квалификацията ми дава надежда за следващите състезания. И в Япония ще имаме нови части, които се надяваме да функционират.“