Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Булие напуска Макларън, Браун обяви опростена ръководна структура

Булие напуска Макларън, Браун обяви опростена ръководна структура

148
0
Ерик Булие

Ерик Булие напуска Макларън, а главният изпълнителен директор на Макларън Рейсинг Зак Браун оповести нова, опростена ръководна структура на екипа от Формула 1.

Французинът заемаше поста спортен директор в Уокинг през последните четири години. Браун е приел оставката му снощи.

В новата структура пък главният изпълнителен директор Саймън Робъртс ще отговаря за производството, инженерния отдел и логистиката. Андреа Стела е повишен в директор, който ще ръководи работата на пистата. Жил де Феран поема поста на спортен директор.

„Представянето на MCL33 през 2018 г. не отговори на очакванията на никого в Макларън, особено на лоялните ни фенове”, заяви Браун. „Вината за това не е на стотиците отдадени и трудещи се упорито мъже и жени в Макларън. Причините са в системата и структурата на работа, които изискват сериозни вътрешни промени. Днес започваме да работим по тези проблеми и правим първата стъпка по пътя на възстановяването.”

Зак Браун благодари на Булие за работата му в Макларън и му пожела всичко хубаво в бъдеще. Самият Булие заяви: „Много съм горд, че работих в толкова брилянтен отбор през последните четири години, но осъзнавам, че сега е точният момент да се оттегля. Искам да пожелая на хората в Макларън всичко най-хубаво за остатъка на сезона и в бъдеще.”

Екипът на Макларън бе разтърсен от сериозни скандали през последните няколко седмици. Булие влезе в личен сблъсък с британски журналист по време на пресконференция на пистата Пол Рикар, след като в медиите бе тиражирана историята за това как в Уокинг раздават шоколадови десертчета като бонус на служителите си. Тогава Булие бе запитан дали очаква да запази поста си до Силвърстоун, на което той отговори категорично: „Да. Разбира се.”

Зак Браун пък заяви на следващия ден, че всички в тима на Макларън ще останат на постовете си до края на сезона.

Специален материал за ситуацията в Макларън и причините за кризата в тима – в брой 216 на списание ClubS1