Дженсън Бътън приключи с тестовете за тази зима днес, като изпитва на пистата Каталуния конфигурацията на Макларън МР4-27, която възнамерява да използва в Мелбърн след две седмици. Сутринта обаче проблем с хидравликата го забави и той почти не кара чак до обяд. Повечето работа бе свършена през втората част на сесията, но въпреки всичко световният шампион за 2009 г. заяви, че е окуражен от скоростта си с последните компоненти в автомобила.
– След пристигането на нови части желанието ти е да направиш колкото се може повече обиколки, за да сравниш колата с поведението й отпреди това. За съжаление не успяхме да направим това днес. Хидравличният проблем ни съсипа сутринта – призна Дженсън. – Не беше най-лесното начало на деня. Следобед пък дъждът ни спря и пак не успяхме да завъртим толкова турове, колкото ни се искаше. Все пак натрупахме прилично количество километри, но работата ни по настройките пострада заради валежа. Чувството с последните новости по автомобила е добро, но ми трябва малко повече работа, за да намеря оптимален баланс.
Англичанинът добави, че поведението се подобрило значително след монтиране на новите компоненти. Той събра информация за представянето и с различни типове гуми, макар че ще трябва да се потруди и в свободните тренировки на Албърт парк.
– Тъкмо щяхме да започнем работа по реглажите, когато започна да вали. Но като цяло всичко определено е стъпка напред. Надявам се утре Люис [Хамилтън] да изкара безпроблемен ден. Най-хубавото е, че нещата вървят според очакванията. Дали сме най-бързи, втори по скорост или бавни – не знам. Аз лично съм сравнително доволен от формата, в която се намираме точно преди първия старт. Поне се чувствам удобно. Ред Бул пък бяха с много гориво според мен. Имат някои различни неща по колата и може би не искат да показват реалното си темпо. Не знаем много, така че какъв е смисълът да гадая? – риторично попита Бътън.