Нито Дженсън Бътън, нито отборът на Браун GP желае двете страни да се разделят през 2010 година.
В момента има известни дискусии по повод на заплащането на световния шампион, след като за 2009 година Бътън се съгласи да намали заплатата си от 13 милиона долара на по-малко от 5 милиона.
„Той иска да бъде с нас, а и ние искаме той да остане, така че това е добра стартова точка“ – коментира изпълнителният директор на отбора Ник Фрай.
Рос Браун допълни, че въпросът с пилотите предстои да бъде обсъден в следващите няколко седмици.
„Ние вече не сме Хонда“ – каза Браун. „Трябва да намерим баланса между това, което кара Дженсън да бъде щастлив и мотивиран, и това, което можем да си позволим. Сигурен съм, че ще успеем.“
Бътън също не скри, че е много възможно ново споразумение: „Бих искал да остана в тима на Браун, но просто преговорите още не са се състояли, това е, наистина.“
Междувременно се очаква Рубенс Барикело да премине в тима на Уилямс срещу доста по-висока заплата, докато Нико Розберг е един от спряганите пилоти за мястото му.