Според шефовете на Макларън и Мерцедес, отборите, които използваха огъващи се крила в предишните няколко старта, са без тях този уикенд.
Екипите на Ферари и Ред Бул, за които се твърдеше че ползват тази технология обявиха, че няма да променят нищо по предните си крила за състезанието в Белгия, където ги очакват по-строги тестове от ФИА, но сега Мартин Уитмарш например заяви, че неговите специалисти са забелязали, че крилата при основните конкуренти на неговия отбор се огъват доста по-малко от преди по време на движение.
„Не бях убеден, че ще са заковани, но трябва да признаем, че крилата (на съперниците) имат различна твърдост и област на движение, отколкото при предишните състезания“, заяви Уитмарш пред агенция Ройтерс.
Колегата му Рос Браун пък допълни:
„Мисля, че всички ние можем да видим, че това, което бе очевидно през последните няколко състезания, не се случва тук.
Не знам какво се е случило, но за мен това се вижда и с просто око.“