Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Без повече промени в гумите след Силвърстоун?

Без повече промени в гумите след Силвърстоун?

47
0
гуми,Пирели

Пирели няма да прави допълнителни промени  по гумите след  Гран при на Великобритания, за да намалява броя на спиранията в бокса. Това заяви Пол Хембри, който обясни, че промяната на твърдите гуми за Гран при на Испания е била, за да се повиши сигурността.

В утрешните тренировки за състезанието в Канада екипите ще разполагат с изменени гуми медиум, за да ги тестват преди надпреварата на Силвърстоун, където е планувано да се използват за първи път в състезание.

Екипите имат различни подходи в дизайна и някои не искат да са наказани от промяна през сезона – каза Хембри. – Всеки отбор има еднакви възможности и накрая най-добрата кола и най-добрият пилот ще спечелят шампионата.

Гумите в Монреал ще са с нова структура на каркаса с кевларени нишки, защото стоменените създадоха проблеми с разслояването на смесите.

Използвахме 12 000 – 12 500 гуми тази година и имаше снимки на 14, на които се виждаше как на гумата се появява разрез, който продължава през каркаса от прегряване. След това се вижда драматичното разслояване, което визуално не изглежда добре, въпреки че гумата остава напомпана, което е позитивно – допълни Хембри.

Това е проблем, който трябва да бъда поправен според Пол Хембри, като от Пирели са провеждали тестове на гумите, пресъздавайки разслояването им, за да намерят решение на въпроса:

Това ни позволи да стигнем до решение, което в действителност е много близко до това, което използвахме в миналото. В известен смисъл пакетът на каркаса е този, който всички отбори използваха през 2011 г. и 2012 г. Уверени сме, че предоставя решение на разслояването.

Моторспорт директорът на Пирели разкри още, че все пак на тестовете след Гран при на Испания с Мерцедес са използвани и смеси, подобни на тези, с които ще се кара в петъчните тренировки в Монреал:

Просто искахме да извършим проверка на писта, която познаваме, за да се уверим, че няма проблеми с баланса.

Специален материал за причините за отлепянето на слоевете в Пирели четете в новия броя на ClubS1, който ще е на пазара в края на седмицата.