Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Billionaire Couture

Billionaire Couture

65
0

Снимки: LAT Renault

Богатите хора понякога се чудят какво да правят. Изненадващо е обаче, че човек като Флавио Бриаторе, с всичките му ангажименти като шеф на тима на Рено във Формула 1, намира време за все нови и нови ексцентрични дейности.

Явно напрегнатото ежедневие в продължаващия девет месеца състезателен сезон не го натоварва достатъчно и от известно време той се занимава методично с новия си собствен бизнес – модна къща, наречена Billionaire Couture. Наименованието е игра на думи: съставено е от името на суперизвестния му ексклузивен клуб Billionaire в Сардиния и френската дума за мода от определението haute couture (висша мода – б.р.).

Модната линия е със строго определена целева група – много богатите. Идеята на Флавио и съдружника му в начинанието – дизайнера Анжело Галасо – е дрехите им да се разпознават без колебание.

Разбирането им относно модата се отразява и на цените на дрехите от общата им колекция.

Всъщност би било откровено омаловажаване, ако въздействието на цените в Billionaire Couture, точно както в клуб Billionaire, се определи само като удар с ковашки чук. Сравнително скромна вечеря в бижуто на нощния живот на Коста Смералда в Сардиния възлиза минимум на 10 000 паунда. Но това се случва само при положение, че на входа фейс контролът ви сметне за достойни да влезете, разбира се.

По абсолютно същата логика на ценообразуване са съставени и стойностите на дрехите. Което на практика означава обаче наличие на истински златни копчета или мотиви, “нарисувани” със скъпоценни камъни върху дънките, чиито цени варират от 500 до 1000 британски лири, якета за 6000, ключодържатели с инкрустирани диаманти и рубини. А, да. Според слуховете всеки чифт дънки се опакова в индивидуална специална кутия, за да се запази мекотата им. Освен това Галасо прави за Billionaire Couture реплики на едно от най-известните си произведения – изрязани отвори в маншетите на ръкавите, за да не се затруднява проверяването на точния час от притежателя на ризата.

Дизайнерът обича да се хвали, че в момента, в който Флавио започнал да носи дрехите му, околните отбелязали, че шефът на Рено е отслабнал. Всъщност, твърди Галасо, всичко се дължало на кройката на саката. Като онова, с което Бриаторе гордо се появи на сцената при официалното представяне на модела R26 – много тъмно синьо (почти черно за по-невнимателните наблюдатели) с бял кант.

Начинанието си Флавио “отглежда” с обичайната прецизност, с която се отнася към всичките си дейности. Какво пък, достатъчно богат е, за да си позволи да се опита да спечели от хора, притежаващи по-големи състояния дори от него.