В световен план BMW Group отчита още една рекордна по продажби година. През 2015 г. са продадени 2 247 485 единици, което е ръст от 6.1%. Това сподели днес на среща с медиите управителят на BMW Group България Александър Миланов. От марките естествено с най-много продажби са BMW с 1 905 234 продадени коли, което е ръст от 5.2%, MINI има много по-голям ръст – 338 466 броя (+12%), а BMW Motorrad са продали 136 963 мотоциклета или увеличението е с 10.9%. Само Rolls-Royce от групата бележи спад на търсенето с – 6.8%, като са продадени 3785 лимузини.
Най-много автомобили от групата се продават в Европа – 999 700 или + 9,4%, следвани от Америка – 494 600 (+ 2,8%), Китай – 463 700 (+ 1,7%) и останалия свят – 285 700 (+ 8,6%). В Европа най-големият пазар на автомобили е Германия. Пак там се продават и най-много мотоциклети BMW.
У нас също има скок на продажбите на автомобили и мотоциклети. От марката BMW са продадени 903 автомобила или + 5%, от MINI увеличението е още по-голямо – 104 или с + 15,56%. При мотоциклетите са продадени 50 мотоциклета или + 11,11%. Марка а е лидер в продажбите на мотоциклети от 500 до 1000 куб. см – 24 броя и над 1000 кубика – 26 броя.
Най-търсените модели са Х5 (18%), Х6 (15%), Серия 5 (12%), Х3 (11%), Серия 3 (10%) и др. В страната са купени и 19 автомобила от М-гамата, предимно Х5М и Х6М. Българите остават верни на системата за задвижване на четирите колела xDrive, като с нея са 749 броя или 83% от новите коли BMW. На най-голяма популярност се радват четири и шестцилиндровите двигатели на BMW – съответно 41% и 37%. Трицилиндровите и осемцилиндровите двигатели са с почти еднаква популярност. По-малките агрегати са предпочитани – 12% срещу 10% от общите продажби. Все още най-търсени са дизеловите двигатели които са 93% към 7% за бензиновите мотори на BMW.
При MINI най-търсен е модела Countryman – 36% от продажбите, но изненадващо на втора позиция е MINI с 5 врати – 33%, а на трета позиция е класическото MINI хеч.