И докато всички са вперили очи в интересните битки през тазгодишния шампионат, то инженерите на BMW Заубер в Хинвил и Мюнхен работят упорито, за да се изравнят с водещите екипи. Отборът е подготвил мащабни подобрения за първата от европейските надпревари през тази година.
Роберт Кубица: „Очаквам с нетърпение да се състезавам в Барселона. След пакет от няколко състезания на други континенти Формула 1 се връща в Европа и аз съм много щастлив по този повод. След като всички отбори тестваха на пистата край Барселона, очаквам разликите да са малки – дори по-малки в сравнение с момента. Ще предоставим нов аеродинамичен пакет, като се надяваме да се подобрим значително в сравнение с доскорошното ни представяне, за да настигнем водещите отбори.“
„Пистата е приятна за каране и е доста интересна. Има няколко високоскоростни завоя, няколко по-бавни завоя, както и един остър завой, който изисква интензивно спиране. И тъй като всички сме навъртели много километри тук, то предполагам, че реално можем да караме със затворени очи.“
Ник Хайдфелд: „Познаваме пистата Барселона като дланите си, тъй като сме свикнали да тестваме доста тук. Бил съм на тази писта много пъти. Все пак миналата година имахме 16 дни на тестове в Барселона. Тази година имахме четири дни през март – по два за всеки пилот. Барселона обаче представлява трудничка писта, тъй като предоставя разнообразни предизвикателства. Освен това пистата е много чувствителна към промени в температурите. Ако вятърът, температурата или нивата на сцепление се променят малко, то настройки, които са били идеални преди минута, вече не вършат работа.“
„Подобно на всеки в тима, аз също възлагам надежди на новите аеродинамични промени. Тимът вложи много енергия в това да настигнем лидерите. Надявам се да се представяме по-добре от конкурентите си в Барселона, но това е трудно за прогнозиране, тъй като всички отбори ще внесат подобрения по пакетите си за първото състезания от европейския сезон.“