Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Брави защити новото наименование на Заубер

Брави защити новото наименование на Заубер

1409
0
Гуаню Жу, Валтери Ботас и Алесандро Алуни Брави
Гуаню Жу, Валтери Ботас и Алесандро Алуни Брави, снимка Заубер

Алесандро Алуни Брави защити новото наименование на Заубер. Италианецът вярва, че критиките към последната идентичност на швейцарския отбор са напълно излишни и неоснователни.

Заубер направи няколко трансформации през последното десетилетие. Базираният в Хинвил отбор си партнираше с Алфа Ромео в периода 2018-2023 г. През последните пет кампании тимът дори използваше името на италианския автомобилен производител. Партньорството между двете компании бе доста успешно от финансова и маркетингова гледна точка

В края на миналата година Заубер прекрати сътрудничеството си с Алфа Ромео. Швейцарският отбор отвори нова глава в своята история, тъй като ще се обедини с Ауди през 2024 г.

На 1 януари стана ясно, че Заубер ще се състезава като Stake F1 Team през сезоните 2024 и 2025 г. Причината за това наименование е свързана с титулярния спонсор на екипа- Stake. Хазартната компания си партнира със Заубер от 2023 г. насам.

Новата идентичност беше допълнително усложнена от фактът, че името на шасито е Kick Sauber в рамките на друга сделка за правата върху името. Тимът на практика не може да се състезава като „Stake F1 Team“ в четири състезания през годината поради ограниченията за реклама на хазартни игри.

За тези състезания ще се използва името Kick Sauber. Според Брави смята, че отборът е трябвало да бъде доста дързък за двата сезона преди обединението с Ауди. Той посочи впечатленията, които е донесло разкриването на името и автомобила на Заубер

„На първо място, нека вземем предвид, че един от най-големите музикални изпълнители в света- Дрейк- обяви новата идентичност на нашия отбор“, каза Брави.

„За два дни имахме 22 милиона гледания на обявяването на екипа. Това е цел, която никога не сме постигали с една публикация в нашите социални медии. Това разкрива потенциала на социалните медии, особено ако имаш визия, правилна комуникация и че наистина можеш да постигнеш нови цели.“

„Разбира се, че щеше да има критики. Има хора, които са били близки до Заубер и очакват нещо различно. Ние обаче наистина искаме да имаме нова отборна идентичност“, добави управляващият директор на Заубер.

„Мисля, че хората ще видят как ще общуваме, как ще се доближим до тях и всички дейности, които ще направим, за да се ангажираме с феновете, Смятам, че те ще забравят всичко това и ще видят колко вълнуваща е новата глава в нашата история.“

„Критиката винаги ще е налице, когато опитваш нещо ново. Когато опитваш нов език, когато имаш име на отбор, което е различно от имената на другите отбори, винаги е лесно да бъдеш критикуван. Но когато обмисляме това, което правим, го правим, за да покажем ползата от избора си“, завърши Алесандро Алуни Брави.