Преди да се оттеглят, Бриджстоун планират да снабдят отборите със супер меки гуми за повечето от състезанията до края на сезона.
Именно тази смес е считана за катализатор на интересните процеси от скорошната Гран при на Канада, след като грейнингът и износването по гладката повърхност на трасето накара отборите да разработват разнообразни стратегии.
По този повод според данни на италианското издание „Аутоспринт“ на Силвърстоун ще се кара с твърди гуми, тъй като самото трасе го изисква, но на следващия кръг на Хокенхайм почти сигурно най-меката смес ще се завърне.
Съответно Бриджстоун са склонни да продължат да предлагат супер меките си гуми, стига това да отговаря на правилата за сигурност.
„Безопасността е наш приоритет, така че ако можем да избегнем блистеринга, тогава можем да предлагаме супер меките си гуми на всяко състезание до края на сезона“ – коментира шефът на отдела за моторни спортове Хироходе Хамашима.