Като един от позитивните сигнали в представянето на новия болид на Макларън-Хонда МР4-31 Дженсън Бътън отчете в запазването на сравнително висока скорост и темпо спрямо лидерите на правите. Много освободен и много откровен както винаги, Дженсън обясни, че напредък очевидно има, че колата е значително по-стабилна и е сериозна стъпка напред, но предстои още много работа, защото дистанцията до лидерите остава голяма.
„Това съвсем не е последната версия на задвижващата ни система, ще има още няколко подобрения преди първия старт в Австралия“, каза шампионът от 2009 г. и продължи, че със сигурност има още много потенциал най-вече в добавянето на енергия към работата на двигателя с вътрешно горене.
Пилотът бе откровен, че в търсене още на настройки за електрическата система, за генерирането на енергия при спиране и добавяне при подаване на газ колата изглежда малко нестабилна в задната си част, но тези детайли ще се коригират с развитието на колата.
По рано през деня спортният шеф на тима Ерик Булие с усмивка обясни, че пилотите си знаели за техните неща, като свръхзавиване и недозавиване, но внимателно обясни, че за радост шасито на Макларън отговаря точно на всички параметри, получени в изследванията.
Бътън пък разказа за поредната видео конференция и свикване в работата с японските инженери и обеща да даде по-точна оценка за всичко в сряда.