Начало Автомобилни новини Chevrolet дарява 10 000 евро на SOS Детски селища България

Chevrolet дарява 10 000 евро на SOS Детски селища България

78
0

SOS Детски селища България получиха дарение от 10 000 евро от Chevrolet в началото на декември тази година. С него ще бъдат покрити разходите за отопление на децата, за които Сдружението се грижи. Така Chevrolet помага за осигуряване на топлината и уюта в домовете на децата от SOS детските селища. Сумата е част от обявената дарителската програма от общо 110 000 евро в 11 държави от Централна и Източна Европа, между които и България. Програмата спомага за финансирането на дневните нужди на децата.

Изключително сме щастливи, че можем да спомогнем за осигуряването на една топла и уютна зима на децата от SOS Детски селища България. В Chevrolet ние вярваме, че всеки ден е една възможност да направим нещо добро. С настоящото дарение продължаваме съвместната инициатива за подобряване на мобилността на децата и членовете на техните семейства от селищата. През 2013 г. от Chevrolet ще продължи с изненадите, за да зарадваме още повече малчуганите. Планираме спортно състезание и още съвместни инициативи и събития – сподели г-н Христо Барев, директор на търговското представителство на Chevrolet България.

Националният изпълнителен директор на SOS Детски селища България Пламен Стоянов благодари на компанията за жеста и продължи:

Той е доказателство не само за последователна фирмена политика в сферата на корпоративната социална отговорност, но и израз на трайно приятелство, насочено към 700 деца, за които организацията се грижи.

Продължаването на партньорството беше обявено в последните дни на август, когато Chevrolet Central and Eastern Europe покани деца и млади хора от SOS Детски селища от 11те включени страни на тридневен летен лагер на брега на Оратия в Хърватска. Българското сдружение беше представено от Доника от SOS Детско селище Дрен, за която дните на слънчев плаж, водни спортове и нови приятелства ще останат незабравими. Именно тoгава бе обявена дарителската програма за региона.