Начало Автомобилни новини Chevrolet Europe oтбелязва рекорден пазарен дял през първото тримесечие

Chevrolet Europe oтбелязва рекорден пазарен дял през първото тримесечие

125
0
Chevrolet,лого

През първото тримесечие на 2012 година, обемът на продажбите на Chevrolet Europe във вид на леки автомобили и SUV-модели в Западна и Централна Европа достигна 55 104 броя, което отговаря на увеличение в размер на 7.8 процента на фона на регистрирания общ спад на продажбите на автомобилния пазар от 8.7 процента в сравнение със същия период на миналата година. Chevrolet Europe постигна най-добрия в своята история резултат по отношение на пазарния дял през първото тримесечие на годината от 1.36 процента, което се явява увеличение от 1.15 процента по отношение на постигнатото през първите три месеца на 2011 година.

„През първите три месеца на годината успяхме да увеличим своя дял в 23 oт общо 32 пазара в Западна и Централна Европа. Tова е много окуражаващ резултат за нас в условия на изключително предизвикателен икономически климат,“ сподели Сюзън Дохърти, президент на Chevrolet Europe. „С версията комби на Cruze и моделът Malibu, които се очакват на пазара през тази година, ние ще закръглим бройката от общо десет премиери на нови модели в рамките на изминалите 18 месеца, поставяйки основите за по-нататъшен растеж,“ допълни Дохърти.

През първото тримесечие на годината, марката Chevrolet постигна рекордни в историята дялове на пазарите в седем държави – Aвстрия (1.27%), Албания (5,04%), Дания (7.99%), Франция (0.99%), Полша (3.98%), Tурция (2.79%) и Великобритания (0.83%). Продажбите отбелязаха изключително силен ръст на пазарите в Полша (+64%), Великобритания (+40%), Швеция (+37%), Холандия (+36%), Aвстрия (+26%), Белгия (+24%) и в Германия (+21%).

Най-добре продаваните модели на марката Chevrolet в страните от Западна и Централна Европа в периода от януари до март 2012 година са малките Chevrolet Aveo хечбек и седан (15 800 броя), следвани от градския модел Chevrolet Spark (15 000 броя) и модела в компактния клас Chevrolet Cruze (10 100 продажби). Семейният ван Chevrolet Orlando е намерил 6 900 нови собственици, а SUV-моделът Chevrolet Captiva е регистрирал 6 800 продажби през този период.

В допълнение към тези резултати, през първите три месеца на 2012 година марката Chevrolet е регистрирала 2 812 продажби на леки и лекотоварни автомобили в Израел* .

____________________________
*Пазарът в Израел е част от зоната на действие на Chevrolet Europe, но данните за него не са включени в горепосочените продажби.