Начало Автомобилни новини Chevrolet ще си сътрудничи с Microsoft и при рекламни кампании на Volt

Chevrolet ще си сътрудничи с Microsoft и при рекламни кампании на Volt

39
0

Клиентите на марката Chevrolet в САЩ скоро ще разполагат с нова възможност да се информират за качествата на Chevrolet Volt, благодарение на новаторските технологии, представени за първи път от Microsoft на рекламния фестивал във френския курорт Кан.

Една от тези технологии – Kinect за Xbox 360, разкрива изцяло нов начин за игра и забавление с електронната игрова конзола без необходимост от класическия контролер и геймпад. Chevrolet ще бъде една от първите компании, които ще се възползват от възможностите, предоставени от новата технология при пазарната премиера на Kinect за конзолата Xbox 360 през тази есен. Потребителите ще могат да научат повече за серийната версия на Volt чрез интерактивната видеореклама на Xbox LIVE или в глобалната мрежа, както и да се насладят на пробното шофиране на виртуален Volt благодарение на “Kinect Joy Ride” – първата състезателна игра без необходимост от игрови контролери за играчите, създадена от Microsoft Game Studios.

“Моделът Volt се отличава с авангардни технологии за опазване на околната среда, осигурявайки на почитателите на Chevrolet по-голяма свобода и независимост от зареждането на бензиностанциите, превръщайки се в една от най-вълнуващите разработки в сферата на автомобилната индустрия от много години насам,” отбеляза Джим Кембъл, вицепрезидент маркетинг на Chevrolet за американския пазар. “Нашата маркетингова кампания следва да отрази именно това, а технологията Kinect ни позволява да пренесем въодушевлението от представителствата на марката във всекидневните на домовете на нашите клиенти. За нас това е нов начин да им дадем още веднъж реално усещане за автомобила, което е много важно за формирането на крайното решение за покупка.

Продажбите на Chevrolet Volt ще стартират в няколко предварително избрани региони от американския пазар в края на 2010 година. Chevrolet Europe ще отбележи 100-годишнината на марката през месец ноември 2011 година с пристигането на първия Volt в Европа. Възможността за разширяване на сътрудничеството с Мicrosoft в областта на рекламата и промоционалните дейности и в европейски мащаб ще бъде обсъдена между двете компании на по-късен етап.